Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

1.7

O wszystkim i o niczym...

Moderator: Moderatorzy

Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

1.7

Post autor: Prezes »

witam składam silnik po remacie f3n 1.7 na gaźniku i potrzebował bym schemat jak ustawić rozrząd oraz jak zamontować kolo zamachowe w jakiej pozycji itp
Awatar użytkownika
Hawi
Posty: 1035
Rejestracja: 7 lutego 2010, 16:47
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Hawi »

http://www.renault19.pl/forum/viewthrea ... d_id=14429

zapożyczone ;) ale może trochę rozjaśni :)
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

koło zamachowe pasuje raczej tylko w jednej pozycji
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
tommies
Posty: 1474
Rejestracja: 5 maja 2008, 09:42
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tommies »

Koło i reszta pasuje tylko w jednej pozycji. Dużym ułatwieniem jest blokada wału prętem fi 8 od przodu bloku po odkręceniu odpowiedniej śruby.
Na nowym pasku masz kreski które MUSZĄ pokryć się ze znakami na kołach podczas zakładania i co 4 obrót. Dobierz odpowiedni pasek bo były 2 wersje - zdaje się 124 i 125 zębów.
Nie przegnij z dociąganiem rolki napinającej - sprawę ułatwia długa śruba o ile pamietam 5
A ogólnie to niejako przy okazji wymień uszczelniacze na wale i wałku rozrzadu oraz pompie oleju bo za parę tysięcy możesz gorzko żałować że nie zrobiłeś tego przy okazji wymiany rozrządu - to Renault więc jak nie cieknie to albo nie ma już oleju albo zaraz będzie ciekło ;)
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

z kołem zamachowym racja pasuje tylko raz już zamatowane
uszczelniacze i wszystkie uszczelki wymienione bo strasznie lały :]

[ Dodano: 15 Listopad 2012, 22:33 ]
wal już wiem jak ostawić teraz tylko pytanie jak ma być ustawiony wałek?
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

Na obudowie koła masz znak i na kółku też mają być w jednej lini. (znak na kole powinien byc u samej góry) na pasku masz znak w postaci kreski ,zakładasz go ,na znaku koła wałka
Prezes
Posty: 114
Rejestracja: 10 marca 2012, 09:00
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: Prezes »

wielkie dzięki dla wszystkich za pomoc bardzo się przydała :]
samochód dziś odpaliłem przejechałem się wszystko jest ok i w końcu suchutko :lol: :lol:
ODPOWIEDZ