Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
1.7
Moderator: Moderatorzy
Koło i reszta pasuje tylko w jednej pozycji. Dużym ułatwieniem jest blokada wału prętem fi 8 od przodu bloku po odkręceniu odpowiedniej śruby.
Na nowym pasku masz kreski które MUSZĄ pokryć się ze znakami na kołach podczas zakładania i co 4 obrót. Dobierz odpowiedni pasek bo były 2 wersje - zdaje się 124 i 125 zębów.
Nie przegnij z dociąganiem rolki napinającej - sprawę ułatwia długa śruba o ile pamietam 5
A ogólnie to niejako przy okazji wymień uszczelniacze na wale i wałku rozrzadu oraz pompie oleju bo za parę tysięcy możesz gorzko żałować że nie zrobiłeś tego przy okazji wymiany rozrządu - to Renault więc jak nie cieknie to albo nie ma już oleju albo zaraz będzie ciekło
Na nowym pasku masz kreski które MUSZĄ pokryć się ze znakami na kołach podczas zakładania i co 4 obrót. Dobierz odpowiedni pasek bo były 2 wersje - zdaje się 124 i 125 zębów.
Nie przegnij z dociąganiem rolki napinającej - sprawę ułatwia długa śruba o ile pamietam 5
A ogólnie to niejako przy okazji wymień uszczelniacze na wale i wałku rozrzadu oraz pompie oleju bo za parę tysięcy możesz gorzko żałować że nie zrobiłeś tego przy okazji wymiany rozrządu - to Renault więc jak nie cieknie to albo nie ma już oleju albo zaraz będzie ciekło
