Strona 4 z 6

: 13 stycznia 2008, 20:40
autor: lodoo
bo woal klepac sprawdzone instalacje... a nie sie babrac....

instalacja do turbo niczym nie rozni sie od instalacji do zwyklego auta - poza reduktorem...

tym bardizej jak masz gaznik...

AUTKO GASNIE MI NA GAZIE

: 21 stycznia 2008, 17:48
autor: shogun
Witam - mam pytanko jeżdżąc na benzynie nie mam zadnego problemu natomiast przy gazie z regóły kiedy wciskam sprzegło a najczęściej gdy juz hamuje dojeżdżając do skrzyżowania auto mi gasnie. Nie wiem czy to kwestia regulacji na parowniku czy czegos innego . A i tak pozatym duzo za duzo spala tego gazu przy silniku 1.4 miedzy 10 a kilka naście litrów LPG na 100km. Regulowani mi go na warsztacie ale koleś tylko na słuch go brał śruba od parownika krecił.

Re: AUTKO GASNIE MI NA GAZIE

: 21 stycznia 2008, 20:14
autor: murczas99
shogun pisze:Witam - mam pytanko jeżdżąc na benzynie nie mam zadnego problemu natomiast przy gazie z regóły kiedy wciskam sprzegło a najczęściej gdy juz hamuje dojeżdżając do skrzyżowania auto mi gasnie. Nie wiem czy to kwestia regulacji na parowniku czy czegos innego . A i tak pozatym duzo za duzo spala tego gazu przy silniku 1.4 miedzy 10 a kilka naście litrów LPG na 100km. Regulowani mi go na warsztacie ale koleś tylko na słuch go brał śruba od parownika krecił.
ja bym polecił dobrą reguacje no hyba ze masz przejechane ponat 70 000 km to niech sprubują wyregulować jak się im nie uda czyli np nie będzie trzymał parametrów po zgaszeniu i odpaleniu albo wyregulują i parametry zmienią się po miesiącu dwóch to wymiana reduktora bądz regeneracja

: 21 stycznia 2008, 21:38
autor: Qucor
Jeżeli autko gaśnie jak wciśniesz sprzęgło jadąc to ja obstawiam:
1. lewe powietrze dochodzące np. ze źle dokręconej puszki
2. za dużo powietrz tzn. masz podpiętą rurę do której dochodzi za dużo powietrza sprzed autka i gaśnie :-/

Taki moje rady punkt pierwszy sam przechodziłem punkt drugi :roll: tak kumpla załatwiłem jak kupił autko i podpiołem mu rure z dolotu do puszki... ale miał minę jak mu zaczęło gasnąć a przecież przed chwilą je kupił i jeździło :lol: :mrgreen:

A tak seryjnie to zainwestuj w profesjonalne ustawienie :mrgreen: 50 plnów wydasz ale poczujesz różnice :mrgreen: mi dziś wyszło że na 100 pali 9 litrów gazu przy silniku 1,7 :mrgreen: i nie lekkiej nodze...

Pozdrawiam 8-)

: 21 stycznia 2008, 22:02
autor: lodoo
albo lekarstwo na wszelkie dolegliwosci z LPG - poprostu BLOS :-)
jak juz nie az pisalem mniejsze spalanie, lepsza dynamika, rowne obroty i mozna miec rure na wprost auta i przy 150 na autostradzie nie zgasnie, nawet obroty nie drgna :-)

: 21 stycznia 2008, 22:18
autor: Qucor
A ja tam rure mam Blosa nie i mi nie gaśnie...

Blos kiedyś może ale na pewno nie w tym aucie ;-) a jeżeli miałbym montować LPG od podstawa to były na bank...

: 21 stycznia 2008, 22:24
autor: żuwik
Lodoo pisze:bo woal klepac sprawdzone instalacje... a nie sie babrac....

instalacja do turbo niczym nie rozni sie od instalacji do zwyklego auta - poza reduktorem...

tym bardizej jak masz gaznik...
No ja słyszałem zgoła coś innego. Do turbo tylko sekwencja, a czym wysterujesz sekwencję w silniku gaźnikowym, kompa brak, czujników brak... Oczywiście, można założyć zwykłą instalację. Tylko po ilu strzałach turbo odmówi posłuszeństwa.

Wg mnie albo gaz w turbo dla zwiększenia mocy, albo sprzedać i kupić 1.2 i zagazować dla oszczędności.

: 21 stycznia 2008, 23:31
autor: arex2006
podpisuję się pod żuwikiem w tym temacie. A co to za zdrada na rzecz starszej (większej) siostry?

: 22 stycznia 2008, 00:19
autor: lodoo
a no w turbo panie zuwik to nie tylko sekwencja... choc nie powiem - najlepiej by bylo...
ale sam zauwazyles ze nie zawsze sie da...
No i tak sie sklada ze znow magiczny BLOS moze wejsc do akcji - bo bardzo dobrze gada z turbo... nie spowoduje nigdy zubozenia mieszanki przy dodaniu gazu bo to wynika z jego zasady dzialania...
instalacja bez blosa ze zwyklym mikserem zrobiona i co najwazniejsze wyregulowana z glowa (troszke na bogata mieszanke) + dbanie o uklad zaplonowy i tez nic nie bedzie strzelac...

Moze kurecki cos podpowie jak bedize mial ochote... dosc dlugo jezdzil seryjna i potem krecona 1,4 GTT na LPG i nei pamietam zeby narzekal...

a czemu mowi sie ze do turbo tylko sekwencja? bo wszystkie "gazowniki" nic innego nie potrafia zalozyc tak zeby dzialalo w 100 dobrze i bezawaryjnie, jada po schematach i nie mysla, a sekwencja ma to do siebie ze jak sie to zalozy to praktycznie nic nie trzeba regulowac (choc tez sie powinno na hamowni lub w tescie drogowym - ale ile firm to robi?) wazne ze sie zalozy i dizala, ze nie gasnie, nie szarpie itd... kasa wzieta klient zadowolony... a jak oni nie potrafia zwyklej instalki dobrze zalozyc w silniku wolnossacym to trudno wymagac zeby zrobili to w silniku turbo... nie raz spotkalem sie z uturbionym silnikiem @ LPG bez sekwencji i jezdzilo to bardzo ladnie i bez problemow....

: 22 stycznia 2008, 09:30
autor: 76stitch
cześć murczas99 mam pytanie wczoraj renia na gazie mi kichnęła i zgasła, jak ją uruchomiłem później zaczęła pracować ale na niskich obrotach schodzi mai tak do 700 obr. powiedz co z tym fantem zrobić :-|

: 22 stycznia 2008, 10:44
autor: lodoo
na moje oko masz nieszczelnosc w dolocie i lapie lewe powietrze.... cos sie moglo rozszczelnic... przy kichnieciu...
wymien przewody WN i swiece a najlepiej takze kopulke i palec.... oraz wzbogacodrobine mieszanke...

: 22 stycznia 2008, 14:01
autor: 76stitch
cały komplet świece itp. wymieniałem z 3 miesiące temu ale fakt nie pomyślałem. szukam cały czas trójnika co jest przy gaźniku co łączy odmę z kolektorem może w tym tkwi problem

: 22 stycznia 2008, 14:19
autor: żuwik
Nie szukaj, ASO za 24 złote

: 22 stycznia 2008, 14:33
autor: 76stitch
dzięki to jak będę na mieście to pojadę może będą mieć od ręki

cd:AUTKO GASNIE MI NA GAZIE

: 22 stycznia 2008, 14:52
autor: shogun
Znacie może jakieś Profesjonalne warsztaty LPG na ślasku a dokładniej okolice Mysłowic, Katowic lub Sosnowca gdzie dobrze wyreguluja mi instalacje (LANDI) bo Ci partacze do których jeżdże cóż... chyba lepiej bez komentarza. I co z tym BLOS-em warto wogole wkładać ta kase w 16 letniego dziadka na kółkach:) Czy jest duza róznica w ilosci spalanego gazu i w pracy silnika??