Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problemy z gazem ?? w miare możliwości pomogę

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

bo woal klepac sprawdzone instalacje... a nie sie babrac....

instalacja do turbo niczym nie rozni sie od instalacji do zwyklego auta - poza reduktorem...

tym bardizej jak masz gaznik...
shogun

AUTKO GASNIE MI NA GAZIE

Post autor: shogun »

Witam - mam pytanko jeżdżąc na benzynie nie mam zadnego problemu natomiast przy gazie z regóły kiedy wciskam sprzegło a najczęściej gdy juz hamuje dojeżdżając do skrzyżowania auto mi gasnie. Nie wiem czy to kwestia regulacji na parowniku czy czegos innego . A i tak pozatym duzo za duzo spala tego gazu przy silniku 1.4 miedzy 10 a kilka naście litrów LPG na 100km. Regulowani mi go na warsztacie ale koleś tylko na słuch go brał śruba od parownika krecił.
murczas99

Re: AUTKO GASNIE MI NA GAZIE

Post autor: murczas99 »

shogun pisze:Witam - mam pytanko jeżdżąc na benzynie nie mam zadnego problemu natomiast przy gazie z regóły kiedy wciskam sprzegło a najczęściej gdy juz hamuje dojeżdżając do skrzyżowania auto mi gasnie. Nie wiem czy to kwestia regulacji na parowniku czy czegos innego . A i tak pozatym duzo za duzo spala tego gazu przy silniku 1.4 miedzy 10 a kilka naście litrów LPG na 100km. Regulowani mi go na warsztacie ale koleś tylko na słuch go brał śruba od parownika krecił.
ja bym polecił dobrą reguacje no hyba ze masz przejechane ponat 70 000 km to niech sprubują wyregulować jak się im nie uda czyli np nie będzie trzymał parametrów po zgaszeniu i odpaleniu albo wyregulują i parametry zmienią się po miesiącu dwóch to wymiana reduktora bądz regeneracja
Qucor

Post autor: Qucor »

Jeżeli autko gaśnie jak wciśniesz sprzęgło jadąc to ja obstawiam:
1. lewe powietrze dochodzące np. ze źle dokręconej puszki
2. za dużo powietrz tzn. masz podpiętą rurę do której dochodzi za dużo powietrza sprzed autka i gaśnie :-/

Taki moje rady punkt pierwszy sam przechodziłem punkt drugi :roll: tak kumpla załatwiłem jak kupił autko i podpiołem mu rure z dolotu do puszki... ale miał minę jak mu zaczęło gasnąć a przecież przed chwilą je kupił i jeździło :lol: :mrgreen:

A tak seryjnie to zainwestuj w profesjonalne ustawienie :mrgreen: 50 plnów wydasz ale poczujesz różnice :mrgreen: mi dziś wyszło że na 100 pali 9 litrów gazu przy silniku 1,7 :mrgreen: i nie lekkiej nodze...

Pozdrawiam 8-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

albo lekarstwo na wszelkie dolegliwosci z LPG - poprostu BLOS :-)
jak juz nie az pisalem mniejsze spalanie, lepsza dynamika, rowne obroty i mozna miec rure na wprost auta i przy 150 na autostradzie nie zgasnie, nawet obroty nie drgna :-)
Qucor

Post autor: Qucor »

A ja tam rure mam Blosa nie i mi nie gaśnie...

Blos kiedyś może ale na pewno nie w tym aucie ;-) a jeżeli miałbym montować LPG od podstawa to były na bank...
żuwik

Post autor: żuwik »

Lodoo pisze:bo woal klepac sprawdzone instalacje... a nie sie babrac....

instalacja do turbo niczym nie rozni sie od instalacji do zwyklego auta - poza reduktorem...

tym bardizej jak masz gaznik...
No ja słyszałem zgoła coś innego. Do turbo tylko sekwencja, a czym wysterujesz sekwencję w silniku gaźnikowym, kompa brak, czujników brak... Oczywiście, można założyć zwykłą instalację. Tylko po ilu strzałach turbo odmówi posłuszeństwa.

Wg mnie albo gaz w turbo dla zwiększenia mocy, albo sprzedać i kupić 1.2 i zagazować dla oszczędności.
arex2006

Post autor: arex2006 »

podpisuję się pod żuwikiem w tym temacie. A co to za zdrada na rzecz starszej (większej) siostry?
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

a no w turbo panie zuwik to nie tylko sekwencja... choc nie powiem - najlepiej by bylo...
ale sam zauwazyles ze nie zawsze sie da...
No i tak sie sklada ze znow magiczny BLOS moze wejsc do akcji - bo bardzo dobrze gada z turbo... nie spowoduje nigdy zubozenia mieszanki przy dodaniu gazu bo to wynika z jego zasady dzialania...
instalacja bez blosa ze zwyklym mikserem zrobiona i co najwazniejsze wyregulowana z glowa (troszke na bogata mieszanke) + dbanie o uklad zaplonowy i tez nic nie bedzie strzelac...

Moze kurecki cos podpowie jak bedize mial ochote... dosc dlugo jezdzil seryjna i potem krecona 1,4 GTT na LPG i nei pamietam zeby narzekal...

a czemu mowi sie ze do turbo tylko sekwencja? bo wszystkie "gazowniki" nic innego nie potrafia zalozyc tak zeby dzialalo w 100 dobrze i bezawaryjnie, jada po schematach i nie mysla, a sekwencja ma to do siebie ze jak sie to zalozy to praktycznie nic nie trzeba regulowac (choc tez sie powinno na hamowni lub w tescie drogowym - ale ile firm to robi?) wazne ze sie zalozy i dizala, ze nie gasnie, nie szarpie itd... kasa wzieta klient zadowolony... a jak oni nie potrafia zwyklej instalki dobrze zalozyc w silniku wolnossacym to trudno wymagac zeby zrobili to w silniku turbo... nie raz spotkalem sie z uturbionym silnikiem @ LPG bez sekwencji i jezdzilo to bardzo ladnie i bez problemow....
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

cześć murczas99 mam pytanie wczoraj renia na gazie mi kichnęła i zgasła, jak ją uruchomiłem później zaczęła pracować ale na niskich obrotach schodzi mai tak do 700 obr. powiedz co z tym fantem zrobić :-|
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

na moje oko masz nieszczelnosc w dolocie i lapie lewe powietrze.... cos sie moglo rozszczelnic... przy kichnieciu...
wymien przewody WN i swiece a najlepiej takze kopulke i palec.... oraz wzbogacodrobine mieszanke...
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

cały komplet świece itp. wymieniałem z 3 miesiące temu ale fakt nie pomyślałem. szukam cały czas trójnika co jest przy gaźniku co łączy odmę z kolektorem może w tym tkwi problem
żuwik

Post autor: żuwik »

Nie szukaj, ASO za 24 złote
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

dzięki to jak będę na mieście to pojadę może będą mieć od ręki
shogun

cd:AUTKO GASNIE MI NA GAZIE

Post autor: shogun »

Znacie może jakieś Profesjonalne warsztaty LPG na ślasku a dokładniej okolice Mysłowic, Katowic lub Sosnowca gdzie dobrze wyreguluja mi instalacje (LANDI) bo Ci partacze do których jeżdże cóż... chyba lepiej bez komentarza. I co z tym BLOS-em warto wogole wkładać ta kase w 16 letniego dziadka na kółkach:) Czy jest duza róznica w ilosci spalanego gazu i w pracy silnika??
ODPOWIEDZ