Strona 3 z 3

: 14 września 2010, 19:54
autor: carmaker
jednorazowo nic sie nie stanie układ sie zapowietrzy ale sam sie odpowietrzy to nie diesel niema obawy pompa musiałaby długo chodzic na sucho zeby sie zatrzeć a tu braknie wachy to zalejesz z karnistra i jazda dalej ;)

: 15 września 2010, 07:14
autor: lodoo
pociągniesz syf i wodę z dna baku, po takiej akcji przydałoby się wymienić filtr paliwa jeśli auto będzie się dziwnie zachowywać, pompie nic się nie stanie raczej ;-)

: 15 września 2010, 16:52
autor: wsmpw
lodoo pisze:pociągniesz syf i wodę z dna baku, po takiej akcji przydałoby się wymienić filtr paliwa jeśli auto będzie się dziwnie zachowywać, pompie nic się nie stanie raczej ;-)
razej woda w paliwie to na dnie zawsze pływa syf zresztą też kilka razy tak robiłem że mi paliwa zabrakło i nic sie nie stało :okok:

: 2 października 2010, 11:08
autor: gufner
No Panie i Panowie :) Wymieniona Lambda i dzięki macky'emu czujnik temperaturki w dolotowym. Autko jak nowo narodzone. Po odpaleniu sam włącza ssanie i trzyma 1500obr, po kilku kilometrach spada do 900obr co nigdy mu sie nie udawało hehe :) Obroty nie falują, no miodek :) No to została sprawa spalnia. Uwaga kolejne głupie pytanie na ten temat :) Czy ktoś robił test spalania wahy podczas postoju?? Tzn, czy wie ktoś ile paliwa spala autko na jałowym biegu? Do czego zmierzam - nie chce mi sie jeździć po mieście i czekac az braknie wahy. Ciekawe czy na podstawie czasu jaki potrzebny jest do spalenia określonej ilości paliwa podczas stania w miejscu mozna obliczyć ile pali samochód ? :D:D No to wam zapodałem zagadke :)

: 2 października 2010, 11:31
autor: stadeo92
na jałowym zjada dużo paliwa jak każde auto... :)

: 2 października 2010, 12:11
autor: jjmag
nie obliczysz a możesz zrobić taki myk zaznaczasz poziom paliwka kawałkiem mazaka na wskaźniku lejesz dajmy na to równo 10l i sprawdzasz ile mniej więcej strzeliłeś km jak wskaźnik znowu będzie na kresce a nie jest to dokładne bo wystarczy że będziesz zaznaczał gdy autko będzie pod lekkim przechyłem a później na prostym i już ci ucieka 10-20km

: 2 października 2010, 17:05
autor: kabar
U znajomego w Oplu na komputerku pokładowym pokazuje wtedy ok. 1,8-2,2 l ale ciężko powiedzieć jak ma się to odnieść do rzeczywistego spalania.

W czasie stania możesz obliczyć l/h, a w czasie jazdy l/km więc nie da się tego bezpośrednio przeliczyć.

: 4 października 2010, 06:21
autor: gufner
Kumam. No to nie będe kombinował. Nalałem za 53zł w momencia zapalenia się kontrolki o rezerwie. Zobaczymy ile km przejade do ponownego jej zapalenia. Bedzie to juz mniej wiecej wtedy to spalanie obliczone.

: 4 października 2010, 19:04
autor: unikorn
No nie wiem Gufi, Pływak w reni lata jak żyd po pustym sklepie (przynajmniej w mojej)

: 4 października 2010, 19:15
autor: wsmpw
unikorn pisze:No nie wiem Gufi, Pływak w reni lata jak żyd po pustym sklepie (przynajmniej w mojej)
u mnie też ale w 1.7 chyba dali przegrody że paliwo nie lata już z lewa na prawą

: 7 października 2010, 22:00
autor: gufner
No kochani. Jesteście wspaniali :D Po przejechaniu 140km zapaliła się kontrolka. Wyszło z obliczeń jakieś 8,2 litra na 100km. No dla mnie bomba. Jazda była mieszana, trasa i miasto bez oszczędzania na światłach. Podsumowując: JAK MACIE DUŻE SPALANIE - SPRAWDŹCIE CZUJNIKI I WYMIEŃCIE NIEDZIAŁAJĄCE!! TO DZIAŁA :D