Strona 3 z 3
: 14 września 2010, 19:54
autor: carmaker
jednorazowo nic sie nie stanie układ sie zapowietrzy ale sam sie odpowietrzy to nie diesel niema obawy pompa musiałaby długo chodzic na sucho zeby sie zatrzeć a tu braknie wachy to zalejesz z karnistra i jazda dalej

: 15 września 2010, 07:14
autor: lodoo
pociągniesz syf i wodę z dna baku, po takiej akcji przydałoby się wymienić filtr paliwa jeśli auto będzie się dziwnie zachowywać, pompie nic się nie stanie raczej

: 15 września 2010, 16:52
autor: wsmpw
lodoo pisze:pociągniesz syf i wodę z dna baku, po takiej akcji przydałoby się wymienić filtr paliwa jeśli auto będzie się dziwnie zachowywać, pompie nic się nie stanie raczej

razej woda w paliwie to na dnie zawsze pływa syf zresztą też kilka razy tak robiłem że mi paliwa zabrakło i nic sie nie stało

: 2 października 2010, 11:08
autor: gufner
No Panie i Panowie

Wymieniona Lambda i dzięki macky'emu czujnik temperaturki w dolotowym. Autko jak nowo narodzone. Po odpaleniu sam włącza ssanie i trzyma 1500obr, po kilku kilometrach spada do 900obr co nigdy mu sie nie udawało hehe

Obroty nie falują, no miodek

No to została sprawa spalnia. Uwaga kolejne głupie pytanie na ten temat

Czy ktoś robił test spalania wahy podczas postoju?? Tzn, czy wie ktoś ile paliwa spala autko na jałowym biegu? Do czego zmierzam - nie chce mi sie jeździć po mieście i czekac az braknie wahy. Ciekawe czy na podstawie czasu jaki potrzebny jest do spalenia określonej ilości paliwa podczas stania w miejscu mozna obliczyć ile pali samochód ?

:D No to wam zapodałem zagadke

: 2 października 2010, 11:31
autor: stadeo92
na jałowym zjada dużo paliwa jak każde auto...

: 2 października 2010, 12:11
autor: jjmag
nie obliczysz a możesz zrobić taki myk zaznaczasz poziom paliwka kawałkiem mazaka na wskaźniku lejesz dajmy na to równo 10l i sprawdzasz ile mniej więcej strzeliłeś km jak wskaźnik znowu będzie na kresce a nie jest to dokładne bo wystarczy że będziesz zaznaczał gdy autko będzie pod lekkim przechyłem a później na prostym i już ci ucieka 10-20km
: 2 października 2010, 17:05
autor: kabar
U znajomego w Oplu na komputerku pokładowym pokazuje wtedy ok. 1,8-2,2 l ale ciężko powiedzieć jak ma się to odnieść do rzeczywistego spalania.
W czasie stania możesz obliczyć l/h, a w czasie jazdy l/km więc nie da się tego bezpośrednio przeliczyć.
: 4 października 2010, 06:21
autor: gufner
Kumam. No to nie będe kombinował. Nalałem za 53zł w momencia zapalenia się kontrolki o rezerwie. Zobaczymy ile km przejade do ponownego jej zapalenia. Bedzie to juz mniej wiecej wtedy to spalanie obliczone.
: 4 października 2010, 19:04
autor: unikorn
No nie wiem Gufi, Pływak w reni lata jak żyd po pustym sklepie (przynajmniej w mojej)
: 4 października 2010, 19:15
autor: wsmpw
unikorn pisze:No nie wiem Gufi, Pływak w reni lata jak żyd po pustym sklepie (przynajmniej w mojej)
u mnie też ale w 1.7 chyba dali przegrody że paliwo nie lata już z lewa na prawą
: 7 października 2010, 22:00
autor: gufner
No kochani. Jesteście wspaniali

Po przejechaniu 140km zapaliła się kontrolka. Wyszło z obliczeń jakieś 8,2 litra na 100km. No dla mnie bomba. Jazda była mieszana, trasa i miasto bez oszczędzania na światłach. Podsumowując: JAK MACIE DUŻE SPALANIE - SPRAWDŹCIE CZUJNIKI I WYMIEŃCIE NIEDZIAŁAJĄCE!! TO DZIAŁA
