Strona 3 z 3

: 12 lutego 2010, 19:39
autor: GTszudi
jak widac na zalaczonym obrazku sprawca calego zamieszania jest :

Uszczelka pod glowica.

Widac ze swiezo byla robiona bo na glowicy widac jeszcze slady planowania , a i uszczelka nawet oderwala sie nie zostawiajac na glowicy i bloku zadnych sladow. jutro kupuje nowa uszczelke i dzialam :)

blok zero progów , a na tlokach zero nagaru. widac 130 tys licznikowe moze byc prawdziwe.

: 12 lutego 2010, 20:00
autor: Karol
no to działaj ;)

: 13 lutego 2010, 08:13
autor: 76stitch
GTszudi pisze:Widac ze swiezo byla robiona bo na glowicy widac jeszcze slady planowania
to nic że widać że była świeżo planowana ale mogło ją lekko pokrzywić jak była źle dociągnięta, więc posprawdzaj dobrze głowicę żeby się nie okazało że założysz nową uszczelkę i ci ją zaraz wywali

: 13 lutego 2010, 08:20
autor: jjmag
no wiecie chyba że sie trafi taki idiota jak przy mojej poprzedniej głowica splanowana wszystko ładnie tylko baran założył uszczelke od 1,4 i wraz dmuchało

: 13 lutego 2010, 10:04
autor: vino1986
sprawdz czy rowna jest glowica... bo jezeli wszystko bylo niedawno robione o czym swiadcza slady to znaczy ze mogl byc tez silnik lekko przegrzany czego efektem moze byc minimalne wykrzywienie glowicy w ktoryms miejscu... z takim czyms sie w loplu spotkalem...

: 13 lutego 2010, 10:19
autor: jjmag
również płaszczyzne bloku bo jak jest krzywa to możesz i 100 razy planować głowicę a i tak g z tego

: 13 lutego 2010, 10:23
autor: kabar
Ja bym też sprawdził szczelność głowicy (płaszcza wodnego). Skoro była niedawno robiona i nadal jest źle to może gdzieś jest mikorpęknięcie.

: 13 lutego 2010, 12:31
autor: cyklista
kabar pisze:Ja bym też sprawdził szczelność głowicy (płaszcza wodnego). Skoro była niedawno robiona i nadal jest źle to może gdzieś jest mikorpęknięcie.

tez może być uszczelka
mogła się uszkodzić w trakcje montażu przy :uoee: dokręcaniu śrub

: 13 lutego 2010, 12:40
autor: jjmag
a tak jeszcze odnośnie tej foty ten płyna tak tam jeszcze stoi na cylindrach?

: 13 lutego 2010, 13:02
autor: GTszudi
plyn wyssalem oczywiscie , sprzet warsztowy jakis tam mam.

po wymianie uszczelki nie ma juz co prawda cisnienia w ukladzie chlodzenia , lecz jeszcze troche dymi na bialo , przewody gumowe musze wymienic bo niestety puszczaja , no i uszczelka pod pompe wody jest niedostepna wszedzie , i silikon niestety tez egzaminu nie zdaje za bardzo. dalej walczyl bede dopiero jak zmienie weze gumowe. o postepach z prac bede dawal na biezaco. moze mi ktos podac momenty dokrecenia srub glowicy bo kupilem uszczelke Victor Reinz i tam bylo :

1. 20 Nm
2. 40 Nm
3. 60 Nm
4. nagrzac silnik
5. 150 min odczekac
6. 60 Nm

: 14 lutego 2010, 10:36
autor: krysiun
uszczelka dostępna w ASO pod pompę jak coś

lub trzeba było kupić zestaw uszczelek do silnika 1.1

: 14 lutego 2010, 12:55
autor: corey16
Coś takiego pokazało
Obrazek

: 14 lutego 2010, 13:25
autor: krysiun
noo i elegancko

2 uszczelki ta prostokątna prawie i łącząca pompę z drugą częścią ALU