Strona 3 z 4
: 3 lutego 2009, 18:53
autor: lodoo
Piotrek pisze:ale jeżeli odpala na LPG to nie będzie słyszał bzzzzyt bo powinno być odłączone.
nie powinno...
paliwo nie przeplywa przez wtrysk i nei chlodzi go... wtrysk sie zapieka z czasem...
ale gazowniki odlaczaja, zeby nie bylo ze przez nich pompa padnie...
a co pompie za roznica czy auto jezdzi na lpg czy na e95... caly czas pompuje tak samo...
: 3 lutego 2009, 20:07
autor: Piotrek
właśnie wszystko zależy od osoby montującej i jej wizji instalacji
: 4 lutego 2009, 00:39
autor: wsmpw
Lodoo pisze:nie powinno...
paliwo nie przeplywa przez wtrysk i nei chlodzi go... wtrysk sie zapieka z czasem...
częste przypadki poprawiania przez właściciela auta do tego prowadzą nie znam montera inst. żeby odłączał pompe..
: 4 lutego 2009, 08:10
autor: Piotrek
czasem lepiej żeby pompa była odłączona niż pracowała bez paliwa
: 4 lutego 2009, 13:18
autor: wsmpw
tak ale to przy wtrysku równa sie z zapieczeniem wtrysku....
: 5 lutego 2009, 01:02
autor: ciast
Z tego co pamiętam, jak w moim Rapidzie, 1,4 C3J padła pompka - to była zamontowana poza bakiem - i nie było do niej najlepszego dostępu. Spróbuj wjechać do jakiegoś znajomego do garażu i zrzucić bak. A najlepiej byłoby jakbyś się dowiedział jaki dokładnie masz silnik i wg. katalogu sprawdzić gdzie ona się znajduje

Pozdrawiam. Ciastini.
: 5 lutego 2009, 20:52
autor: lodoo
najlepiej by bylo jakbys uwaznie czytal caly temat zanim odpowiesz

wiadmo gdzie dokladnie powinna byc pompa i wiadomo ze jej tam nie ma...
: 19 kwietnia 2009, 17:11
autor: maciekc
Witam!
W zwiazku z tym ze zrobila sie bardziej przyjazna pogoda do grzebania w samochodzie to w koncu odnalazlem pompke. Okazuje sie ze byla w baku ale obok tego dekla na pace - tak ze nie bylo do niej dostepu, zauwazylismy to po odkreceniu zbiornika, niestety nie bardzo nam sie chcialo go calkiem wyjmowac wiec wzielismy szlifierke i... reszte widac na zdjeciu...

Po prawej plywak, po lewej miejsce gdzie byla wkrecona pompa
Wywalilem ta pompke z baku i zamontowalem inna pod samochodem, dzien podzialalo a teraz sa znowu jakies problemy, nawet kupilem nastepna bo ta pierwsza lezala kilka lat w garazu. Ale nadal jest tak jakby zasysalo powietrze, albo nie moglo uciagnac paliwa. Musze jeszcze dokladnie posprawdzac wezyki moze gdzies sie zalamal ktorys... Jak skoncze robote to zrobie zdjecia i dam znac, moze komus sie przyda opis takiej przerobki.
: 19 kwietnia 2009, 20:57
autor: djmonkey
maciekc
Ale z ciebie leń!
Lepiej by było wykręcić zbiornik niż ciachać zdrową podłogę szlifierką.
: 20 kwietnia 2009, 07:26
autor: lodoo
wyzej na zdjeciu jest jeszcze jedno ciecie...
rece opadaja...
jak przebijesz kolo to odetnij amortyzator i wahacz, po co odkrecac...
: 20 kwietnia 2009, 08:53
autor: corey16
no tak trochę z dupy
Trzeba było odkręcić
: 20 kwietnia 2009, 09:28
autor: jjmag
a ja jestem ciekaw czy ty maćku planujesz to zaspawać czy dodatkową klimatyzację zrobić, a jakbys miał zamiar spawać to tez z zamontowanym zbiornikiem

bo jak tak to czekamy na opis fajerwerków

: 20 kwietnia 2009, 09:33
autor: lodoo
: 20 kwietnia 2009, 16:54
autor: djmonkey
: 20 kwietnia 2009, 18:17
autor: kabar
Dla obrony mogę dodać że w Clio I ph1 pompa jest umieszczona dokładnie tak samo i też trzeba ściągać zbiornik żeby ją wymienić. Na forum KRC kilka osób pisało że także wycięli dziurę w podłodze. W ph2 i 3 już poprawili pompę i jest w tym samym miejscu co pływak od poziomu paliwa.