Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompa paliwa - gdzie szukać 1.4 mono Rapid

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

Piotrek pisze:ale jeżeli odpala na LPG to nie będzie słyszał bzzzzyt bo powinno być odłączone.
nie powinno...
paliwo nie przeplywa przez wtrysk i nei chlodzi go... wtrysk sie zapieka z czasem...
ale gazowniki odlaczaja, zeby nie bylo ze przez nich pompa padnie...
a co pompie za roznica czy auto jezdzi na lpg czy na e95... caly czas pompuje tak samo...
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

właśnie wszystko zależy od osoby montującej i jej wizji instalacji
tel. 694-451-356
Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Lodoo pisze:nie powinno...
paliwo nie przeplywa przez wtrysk i nei chlodzi go... wtrysk sie zapieka z czasem...
częste przypadki poprawiania przez właściciela auta do tego prowadzą nie znam montera inst. żeby odłączał pompe..
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

czasem lepiej żeby pompa była odłączona niż pracowała bez paliwa
tel. 694-451-356
Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

tak ale to przy wtrysku równa sie z zapieczeniem wtrysku....
ciast

Post autor: ciast »

Z tego co pamiętam, jak w moim Rapidzie, 1,4 C3J padła pompka - to była zamontowana poza bakiem - i nie było do niej najlepszego dostępu. Spróbuj wjechać do jakiegoś znajomego do garażu i zrzucić bak. A najlepiej byłoby jakbyś się dowiedział jaki dokładnie masz silnik i wg. katalogu sprawdzić gdzie ona się znajduje ;) Pozdrawiam. Ciastini.
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

najlepiej by bylo jakbys uwaznie czytal caly temat zanim odpowiesz ;-)
wiadmo gdzie dokladnie powinna byc pompa i wiadomo ze jej tam nie ma...
maciekc

Post autor: maciekc »

Witam!

W zwiazku z tym ze zrobila sie bardziej przyjazna pogoda do grzebania w samochodzie to w koncu odnalazlem pompke. Okazuje sie ze byla w baku ale obok tego dekla na pace - tak ze nie bylo do niej dostepu, zauwazylismy to po odkreceniu zbiornika, niestety nie bardzo nam sie chcialo go calkiem wyjmowac wiec wzielismy szlifierke i... reszte widac na zdjeciu...
Obrazek
Po prawej plywak, po lewej miejsce gdzie byla wkrecona pompa

Wywalilem ta pompke z baku i zamontowalem inna pod samochodem, dzien podzialalo a teraz sa znowu jakies problemy, nawet kupilem nastepna bo ta pierwsza lezala kilka lat w garazu. Ale nadal jest tak jakby zasysalo powietrze, albo nie moglo uciagnac paliwa. Musze jeszcze dokladnie posprawdzac wezyki moze gdzies sie zalamal ktorys... Jak skoncze robote to zrobie zdjecia i dam znac, moze komus sie przyda opis takiej przerobki.
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

maciekc
Ale z ciebie leń!
Lepiej by było wykręcić zbiornik niż ciachać zdrową podłogę szlifierką.
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

wyzej na zdjeciu jest jeszcze jedno ciecie...


rece opadaja... ;-(

jak przebijesz kolo to odetnij amortyzator i wahacz, po co odkrecac...
corey16

Post autor: corey16 »

no tak trochę z dupy :-/
Trzeba było odkręcić
jjmag

Post autor: jjmag »

a ja jestem ciekaw czy ty maćku planujesz to zaspawać czy dodatkową klimatyzację zrobić, a jakbys miał zamiar spawać to tez z zamontowanym zbiornikiem :?: bo jak tak to czekamy na opis fajerwerków :-P
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

tasma zaklei pewnie... :lol: :lol: :lol:
Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

albo włóknem szklanym z żywicą zalepi :) :mrgreen: :mrgreen:
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Dla obrony mogę dodać że w Clio I ph1 pompa jest umieszczona dokładnie tak samo i też trzeba ściągać zbiornik żeby ją wymienić. Na forum KRC kilka osób pisało że także wycięli dziurę w podłodze. W ph2 i 3 już poprawili pompę i jest w tym samym miejscu co pływak od poziomu paliwa.
ODPOWIEDZ