Strona 3 z 3

: 27 maja 2008, 20:53
autor: kkrasnall
no to odremontowałem sobie cały przód :roll: Qucor dzieki za magiel (chodzi jak ze wspomagankiem :-D . Ale co się okazało to nie to było przyczyną bicia :-(
Po tym jak wymieniłem magiel wracałem do domu z moją dziewczyną która stwierdziła że to nie przód :shock: mówi - to napewno z tyłu. To ja oczywiście bunt że przód :-x ................no i miała racje :-? zakupiłem sobie nowe łożyska i zrobiłem małe malowanko które opisze w moim temacie, sama zmiana nie zlikwidowała bicia, ale znam już na 100% przyczynę. Mianowicie śruba którą dokręca się łożysko tylnego lewego koła za szybko się kończy i łożysko jest niedociśnięte. czeka mnie teraz wystruganie grubszej podkładki, lub dołożenie drugiej, tylko nie wiem czy tak można.
Niestety skruszony musiałem przyznać moje pani mechanik :mrgreen: racje :!: :oops:

: 27 maja 2008, 21:45
autor: kuba
sprawdz czy czpien ci sie z belki nie wyciaga przy przykrecaniu jesli nie to dawaj podkładke i jazda

: 28 maja 2008, 02:00
autor: Antystatyczny
Po pierwsze nie śruba, a nakrętka...Po drugie...jeśłi oś Ci wyłazi z gniazda to masz do wymiany cały element...bo skoro dziś wyszło centymetr to jutro wyjdzie kolejne dwa..Nie kombinuj z podkładkami tylko rozbierz i dokonaj dokładnych ogędzin, bo Twoje życie jest wiecej warte niż kilka godzin skrupulatnych oględzin. Nie kombinuj z podkłądkami, bo to tylko półśrodek Skoro powiększył się luz to na pewno jest przyczyna

: 28 maja 2008, 07:22
autor: kkrasnall
jak jest ta oś zamontowana do wahacza?? jak to dokładnie obadać??

: 28 maja 2008, 07:37
autor: Qucor
Qucor dzieki za magiel (chodzi jak ze wspomagankiem
A nie mówiłem że leciutko pracuje :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Żal był ale jak będzie potrzeba to zainwestuje w nóweczke(regenerowaną) 8-)

: 28 maja 2008, 11:52
autor: lodoo
fabrycznie jest 1 gruba na jakies 3mm podkladka i tyle... tak jak mowia poprzednicy - nie splaszczla sie przeciez ;-) a jak ci oska wylazi to jest niebezpieczne.... obadaj dokladnie...

: 6 czerwca 2008, 08:46
autor: kkrasnall
a powiedzcie jak to jest możliwe żeby ośka wychodziła jak to jest wkładane od wewnątrz i ma taki zajebisty kołnierz?? poza tym byłem w moim sklepiku i chciałem sobię sprawić taką ośkę a to znok bo nie da się jej zamówić :-( wygląda mi na to że materiał się wypracował i łożysko ma więcej miejsca niż powinno. moim zdaniem wystarczy podkładka, ale zawsze mogę się mylić.

: 7 czerwca 2008, 16:08
autor: supermonster
albo nowa belka...

: 18 czerwca 2008, 20:00
autor: kkrasnall
Panie i Panowie finał.
co do ostaniego postu to dałem podkładkę i luz, ale to nie to nadal było :-x
idąc tropem dedukcji, doszedłem do mojego sklepu i zapytałem:
- A może pomyliliście półosie i daliście mi od jb4-jb5??
- eee..... chyba nie.
- A może jednak - odparłem.
- Może, akurat mamy taką półoś do jb3 to sobie zobaczysz pomierzysz.

I wiecie co? Miałem racje, pomylili się w pażdzierniku i dali mi dłuższą o 13mm półoś do jb4-jb5. Dzisiaj zmieniłem i jaki banan na ryju to niedowary :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: cisza spokój i zakręty w prawo jakieś takie szybsze :lol: . tak więc przez pomyłkę chłopaków ze sklepu udało mi się wumienić połowę podwozia :-/ ale to chyba na dobr mi wyjdzie :-P przynajmniej nic mi nie odpadnie :-D , może :-P :-P .
teraz już można zamykać i dziekuje za wszelką pomoc :idea:

: 12 lipca 2008, 09:28
autor: clio-energy
ja pierdziele krasanll ale miales przeprawe.....

: 12 lipca 2008, 10:59
autor: 76stitch
pozazdrościć takiej przeprawy, dobra żartowałem :mrgreen: cieszę sie że udało ci się znaleźć winowajcę

: 13 lipca 2008, 11:36
autor: kkrasnall
ja też się cieszę, bo moje zakręty w prawo były bardzo wolne, za to teraz to full wypas. :mrgreen: .