Strona 3 z 4
: 29 października 2007, 09:53
autor: żuwik
: 29 października 2007, 10:54
autor: -=wasq=-
kzapi pisze:Ja leje Mobil 10w40 i na pewno jest dobry. Kazdy olej jest oszukany jak Ci leja z beczki, mieszaja je z przepalonymi tylko je troche oczyszczaja, dlatego sa zawsze tansze nawet o 5 zl na litrze. Ja zawsze kupuje w opakowaniach

a jak kupujesz BOLS'a w markecie to tez kupujesz orginal

?
bo chialbym ci oswiadczyc ze w polsce nie ma orginalnego BOLS'a

poniewaz zamnkeli wielka wytwornie ze skazonego spirytu kreca policjia ktora prowadzila akcje stwierdzila ze jest nie do poznania ze to podrobka
tak samo jest z paczkowanym olejem jak poznasz ze to jest orginal

?
: 29 października 2007, 15:11
autor: misiek
pracuje w sklepie moto i tez mamy oleje z beczki jedyne ktore sa pewne to texaco bo nie ma rozlewni w polsce po za tym jak juz robia walki to w rozlewniach tam gdzie tez napelniaja te plastikowe butelki bo beczki przychodza zaplombowane
: 30 października 2007, 20:40
autor: seba-j
Ja naprzykład przejechałem się na Elfie 15W40
Od jakiegoś czasu na rynek środkowej europy rozlewają go na Litwie.
Jak zobaczyłem Elfa rozlanego we francji ,a z litwy masakra.
Ten z francji był jaśniejszy i bardziej lepki. No nie wspomne ,że tego z litwy od wymiany do wymiany zawsze sporo ubywało. :-?
Teraz mam Mobila 15W40 i jest git

: 13 listopada 2007, 15:06
autor: osamiec
Ja sunę na Lotosie 0W-40 DYNAMIC pełnym syntetyku. Ciężką nogę mam a oleju nie ubywa mi PRAWIE wcale. przeciez to normalne że przy dużych przebiegach trzeba oleju dolewać, nie ma siły by silnik nie brał choć kropelki...
: 13 listopada 2007, 15:25
autor: Arti
-=wasq=- pisze:ja docieralem turbawke na motulu 6100 10w40(pol syntetyk)

a pozniej poszedl jzu zalecany przez motula do GTT 15w50 300V (pelen syntetyk) rowniez motula
ile płaciłeś, bo chcę swoją motulem zalać?
: 15 listopada 2007, 19:35
autor: kidzio
dorzucę 2 grosze od siebie:
najgorszy olej jaki zalałem -
Lotos Trafic 5W40 - przepalił się już po 500 km. nagaru nie mogłem doczyścić
najlepszy jakiego używałem -
Motul LeMans 20W60 - po 4000 km. katowania po zlaniu był złoty - silnik po rozebraniu czyściutki.
Tylko ma jedną główną wadę - cena druga mniejsza -tylko do użytku letniego (są już też niestety podróbki)
najczęściej używam:
Valvoline VR1 Racing 10W60 - bardzo dobra proporcja cena/jakość, nie zostawia nagaru, można też go używać w zimie.
: 15 listopada 2007, 23:35
autor: graczu
ja jezdze 3 rok na 15w40 lotusie mineralnym po taniosci

problemow nie stwierdzilem
: 16 listopada 2007, 22:51
autor: KuchaR
Tradycyjnie Elf mineralny 15w40,od samego początku.

: 17 listopada 2007, 23:01
autor: Arti
kidzio pisze:
najczęściej używam: Valvoline VR1 Racing 10W60 - bardzo dobra proporcja cena/jakość, nie zostawia nagaru, można też go używać w zimie.
no i przy tym chyba zostanę

: 18 listopada 2007, 12:34
autor: 76stitch
moja też jeździ na ELf 15w40 od nowości i nie stwierdzam żadnych problemów

i nie muszę robić żadnych dolewek
: 10 stycznia 2008, 19:27
autor: re5pect80
a ja tak sie zastanawiam bo dorwalem piateczke 1.4 ktora ma 97 tys przebiegu i naprawde tyle ma . Tak sie zastanawiam czy tam syntetyku nie nalac , ale nie mam pojecia co tam jest nalane teraz bo autko z Niemiec przyjechalo
: 11 stycznia 2008, 06:45
autor: Qucor
Według mnie jak nie wiesz co jest nalane to półsyntetyk będzie odpowiednim wyborem...
Pozdrawiam

: 11 stycznia 2008, 09:46
autor: lodoo
a co polecacie do lagunki 2.0 8V F3R 96r. 160tys.km
jezdzila na motulu synergie 10W40 (polsyntetyk)
chcialbym zalac cos dobrego

ale zeby nie bylo drozsze jak silnik

: 13 stycznia 2008, 21:51
autor: lodoo
halo halo - czy ktos kumaty na ten temat moze sie wypowiedziec??
moge zalac jakis dobry syntetyk? np 5W50?? jest w ogole sens??
czy zalac taki jaki byl 10w40 jakis dobry?? (valvoline, motul)