Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problemy z odpalaniem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

gaźnik gaźnikiem ale jak zaworki w pompce paliwa nie trzymają to i tak będzie utrudniony rozruch jak jest silnik zimny
wojtasbzw

Post autor: wojtasbzw »

Czyli podsumowując dużo roboty ;-)
Karol

Post autor: Karol »

no, wymiana pompy to 10 - 15 minut, koszt chyba 80 zeta ;)

a co do pompy, i nie szczelnych zaworków: w gaźniku zawsze jest paliwo, i nie spływa ono wężem raczej, więc silnik korzystając z tego paliwa powinien zaraz zapalić, a najwyżej po chwili zgasnąć, chyba że źle to rozumiem ;) w czasie gdy przez chwilkę będzie chodził na paliwie z gaźnika pompa powinna zdążyć 'naciągnąć' z baku, a jak nie zdąży, to powinien zgasnąć ;)
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

jak jest ciepły silnik to zgadzam się ale jak postoimy dłużej, paliwo ucieknie z powrotem do baku i w tedy jest chełtanie a
Karol

Post autor: Karol »

z gaźnika Ci też spłynie?? w jaki sposób?? oglądałem już ze 3 :-P gaźniki różne, i paliwo nie ma jak spłynąć do baku
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

po prostu odparuje
Karol

Post autor: Karol »

gaźnik jest dość szczelny, ciekawe, ile uciekało by z niego pól szklannki paliwa??;)

ale po co się kłócić :D
żuwik

Post autor: żuwik »

Paliwo odparuje, jak gaźnik jest nieszczelny. To częsty problem weberów i ich gumowych "kondoników" na ukł. odpowietrzania, które się gubią. Ale wystarczy na noc podciągnąć ssanie i jest ok ;)

Paliwo w komorze pływakowej do układu jałowego przedostaje się ze spodu komory, czyli póki się nie skończy, silnik ma paliwo do pracy jałowej. W przypadku R5 jest to ok. 5 minut pracy bez zasilania w paliwo.
ODPOWIEDZ