Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
problemy z odpalaniem
Moderator: Moderatorzy
no, wymiana pompy to 10 - 15 minut, koszt chyba 80 zeta
a co do pompy, i nie szczelnych zaworków: w gaźniku zawsze jest paliwo, i nie spływa ono wężem raczej, więc silnik korzystając z tego paliwa powinien zaraz zapalić, a najwyżej po chwili zgasnąć, chyba że źle to rozumiem
w czasie gdy przez chwilkę będzie chodził na paliwie z gaźnika pompa powinna zdążyć 'naciągnąć' z baku, a jak nie zdąży, to powinien zgasnąć 

a co do pompy, i nie szczelnych zaworków: w gaźniku zawsze jest paliwo, i nie spływa ono wężem raczej, więc silnik korzystając z tego paliwa powinien zaraz zapalić, a najwyżej po chwili zgasnąć, chyba że źle to rozumiem


Paliwo odparuje, jak gaźnik jest nieszczelny. To częsty problem weberów i ich gumowych "kondoników" na ukł. odpowietrzania, które się gubią. Ale wystarczy na noc podciągnąć ssanie i jest ok 
Paliwo w komorze pływakowej do układu jałowego przedostaje się ze spodu komory, czyli póki się nie skończy, silnik ma paliwo do pracy jałowej. W przypadku R5 jest to ok. 5 minut pracy bez zasilania w paliwo.

Paliwo w komorze pływakowej do układu jałowego przedostaje się ze spodu komory, czyli póki się nie skończy, silnik ma paliwo do pracy jałowej. W przypadku R5 jest to ok. 5 minut pracy bez zasilania w paliwo.