Strona 2 z 3
: 29 czerwca 2012, 09:23
autor: kzrysiek3443
Już wszystko poskładane kupiłem odpowiednie tłoki i wszystko jest ok

zostało mi jeszcze założyć węże od cieczy chłodzącej i zalac olejemi i cieczą chłodzącą i ustawić zawory

i podłączyć aparat zapłonowy

: 29 czerwca 2012, 16:11
autor: TQT
I jaszcze parę innych rzeczy

Powodzenia

: 26 lipca 2012, 16:07
autor: kzrysiek3443
Witam już wszystko poskładałem i auto śmiga ale jest kolejny problem

auto nie chce wejść na maksymalne obroty na ciepłym jak i na zimnym silniku

dławi sie i zaczyna lekko szarpać czego to może być wina

wymieniłem filtr paliwa i nadal to samo

może mieliście podobną przypadłość.
: 26 lipca 2012, 17:05
autor: dredzioch1
kzrysiek3443 pisze:auto nie chce wejść na maksymalne obroty na ... i zimnym silniku
To nie jest mądre. Przytrzesz panewkę i będzie PUK, PUK, PUK. Na zimnym silniku film olejowy jest słaby....
: 26 lipca 2012, 17:45
autor: kzrysiek3443
Objaw jest taki kiedy jadę i pedał gazu w podłodze to zaczyna nabierać borotów ale później nie rosną tylko chwile się utrzymują a potem zaczyna szarpać... Oczywiście wiem że panewki mogą sie uszkodzić przy takim szarpaniu wiec puszczam gaz i jade na niższych obrotach. Tylko co mu przeszkadza w osiągnieciu maksymalnych obrotów tak na oko kręci się do około 3500 obr/ min.
: 26 lipca 2012, 19:39
autor: vino1986
a czy zaplon to sprawdzal

: 26 lipca 2012, 20:02
autor: Robcio_GTT
Jak dla mnie moduł
Jakie masz oznaczenie

: 26 lipca 2012, 21:54
autor: wsmpw
pewnie nawet nie wie i ma moduł jakiś zwykły
: 27 lipca 2012, 07:04
autor: vino1986
pisz jaki masz modul zaplonowy bo uszkodzic silnik na niewlasciwym zaplonie mozna bez problemu... bo uklad korbowo-tlokowy przy niewlasciwym momencie dostaje mega w dupe...

: 28 lipca 2012, 17:31
autor: kzrysiek3443
Moduł to RE 208 Renix. jest podłączony pod napięcie 12 V od stacyjki i podłączony do niego jest czujnik położenia wału. i szlałfik do kolektora ssącego za przepustnicą. wydaje mi się że poprawnie mam podłączony moduł.
: 28 lipca 2012, 19:03
autor: TQT
A gaźnik masz zregenerowany (czyszczenie i nowe przepony i uszczelki)?
W naszej po kupnie było podobnie - nie wchodziła na obroty i poszarpywała, po powyższych działaniach przeszło.
W module masz pewnie też wyszarpaną membranę tak, jak u nas
http://www.klubrenault5.pl/viewtopic.ph ... &start=285
na końcu strony.
: 29 lipca 2012, 10:41
autor: kzrysiek3443
Jeśli chodzi o gaźnik to chyba jest Ok nie jest mokry nigdzie nie cieknie. Jak go zozebrałem przeczyściłem dysze i kanały i przepony nie były uszkodzone. Ale jeśli chodzi o moduł to jest jakaś metoda żeby sprawdzić tą mebrane bez rozbieranie tej czarnej puszki

: 29 lipca 2012, 14:30
autor: TQT
Jak zassiesz powietrze z króćca to nie powinno upuszczać powietrza nawet po długim okresie czasu. Jeśli wytworzone podciśnienie maleje to membrana jest wyrwana.
: 31 lipca 2012, 19:30
autor: Arti
regulator ciśnienia paliwa sprawdź podłączenie lub poprawność działania
wg mnie to będzie przyczyna
: 10 sierpnia 2012, 20:41
autor: kzrysiek3443
Witam w końcu znalazłem chwile czasu i rozebrałem moduł zapłonowy i okazało się że membrana jest zozerwana :(Wrzucę foty.
klamoty które wydłubałem z modułu
Rozerwana membrana

Nowa membrana "dawca nieznany" została wyciągnięta z jakiegoś starego podciśnieniowego regulatora zapłonu.
Czpień z końcówką (której nie mogę zdjąć.
Stara i nowa
[ Dodano: 10 Sierpień 2012, 21:49 ]
Na ostatnim zdjęciu i przed ostatnim jest "czpień" z którego muszę zdjąć tą szarą końcówkę chyba ona jest ferrytowa. z dorobieniem czpienia nie ma problemu bo mam znajomego tokarza który mi to zrobi tak żebym mógł skręcić tą membranę na śrubkę. Tylko jak zdjąć tą szarą końcówkę z czpienia

bo normalnie nie schodzi. Może trzeba podgrzać. Wolę się zapytać niż coś popsuć
