Strona 2 z 2

: 16 marca 2011, 15:03
autor: mar244
no coś czuje ze ja tego nie ogarnę :/

: 16 marca 2011, 17:45
autor: Robcio_GTT
mar244 pisze:no coś czuje ze ja tego nie ogarnę :/
Odrazu się poddajesz :figielek: ??
Zrób fotkę zegarów od przodu i od tyłu (tych co masz i tych co chcesz założyć), to się pomoże :okok:

: 17 marca 2011, 12:11
autor: lodoo
serwisówka jest ... pomyślmy... w dziale DOWNLOAD ?? HURRRAAAA

a co do choinki - może być różnie - u mnie akurat tylko brakowało cieczy i oleju i nie musiałem nic zamieniać, tylko dopiąć...papiery i zegary, do auta i jazda...

: 19 marca 2011, 18:05
autor: egonn87
ty loodo miałeś z górki, o ile jakakolwiek praca przy kabelkach jest z górki, bo dla mnie to czarna magia.... Ale kolega, który zreszta chyba pisał dziś do mnie na pw ma zegary kwadratowe i przy minimalnej wiedzy o elektryce samochodu nie podepnie niestety zegarów:( zwłąszcza w tej wersji R5... A pisał mi ze ma te zegary okrągłe a nie kwadraty... w koncu nie wiem co jest grane...

: 20 marca 2011, 08:25
autor: unikorn
Ja miałem wsadzone do takiej dechy zegary od 19 te co nie do końca pasują. I wszystko poza olejem śmigało i ciecz i obrotek. Jedyne co to podpiłowane były otwory w daszku co by owe zegary weszły.

: 23 marca 2011, 10:31
autor: lodoo
Zadanie podmiany zegarów sprowadza się do zrobienia takiego zadania z przedszkola.
Wiecie - połącz kreską pasujące do siebie wyrazy.
A serwisówka to karta odpowiedzi z tyłu zeszytu ćwiczeń.
Zegary które są w aucie - o kolejności pinów "ABCD"
Nowe zegary - o kolejności pinów "bdac"
Połącz liniami (kablami) odpowiednie litery.
Serwisówka podaje jakie sygnały na jakim są pinie w jakich zegarach.
Cały kłopot to odnalezienie odpowiednich zegarów i porównanie pinów.
no nie mówcie mi kurza twarz, ze to jest skomplikowane.

: 23 marca 2011, 11:11
autor: wsmpw
Zadanie podmiany zegarów sprowadza się do zrobienia takiego zadania z przedszkola.
Wiecie - połącz kreską pasujące do siebie wyrazy.
A serwisówka to karta odpowiedzi z tyłu zeszytu ćwiczeń.
Zegary które są w aucie - o kolejności pinów "ABCD"
Nowe zegary - o kolejności pinów "bdac"
Połącz liniami (kablami) odpowiednie litery.
Serwisówka podaje jakie sygnały na jakim są pinie w jakich zegarach.
Cały kłopot to odnalezienie odpowiednich zegarów i porównanie pinów.
no nie mówcie mi kurza twarz, ze to jest skomplikowane.
dokładnie

: 9 sierpnia 2011, 16:38
autor: VivaxFalciparum
Ciekawy temat.
Ja mam wersje campus (wg napisu na tylnej klapie) 1.4 60km.
Nie mam pojęcia czym różnią się one...

Fajnie byłoby zrobić liste wersji w jakich wystepowała piątka, opisać czym się różniły, jakie roczniki, jakie silniki.
(O np. golfie II w necie jest kilka takich list, a tam edycji specjalnych było od cholery)
Jeśli ktoś ma wiedze na ten temat, będe wdzięczny. :)

: 9 sierpnia 2011, 16:55
autor: maciek od iwony
VivaxFalciparum pisze: Fajnie byłoby zrobić liste wersji w jakich wystepowała piątka,
jest gdzieś na forum na 100 %

: 9 sierpnia 2011, 22:03
autor: wader600
Ja mam ksiazke do renault :) jest w niej wsio kazda wersja dokladnie opisana co i jak :D poszukaj sobie na necie bo napewno gdzies jest i duzo sie dowiesz :)) ja tak zrobilem jak mnie lodoo zj..... :P hehe :lol:

: 14 sierpnia 2011, 08:31
autor: glock
http://supercinq.fr/ tutaj moze cos znajdziecie :) tylko po francusku :/ ale co do modeli i kolorów mozna sie połapac :) o silnikach tez jest conieco :) są tez wersje limitowane dość fajnie opisane :)


Obrazek

Obrazek

:lol: ale bajery :D kratka na szybe jak w jakiejś Barracudzie :D

: 14 sierpnia 2011, 14:47
autor: wader600
Ciekawe czy w Polsce można by dostać gdzieś taki bajer :)

: 14 sierpnia 2011, 14:57
autor: tommies
Być może ASO. Na ww. stronie są do pobrania także niektóre katalogi z akcesoriami

: 14 sierpnia 2011, 17:53
autor: wader600
No jak ASO to cena musi być powalająca :radocha:

: 14 sierpnia 2011, 20:31
autor: tommies
Hmmm...
W cenniku z 2008 chyba, zwykły spojler tylni GTT kosztował 2201,62 PLN, zatem taki fikuśny, jeśli jakimś cudem byłby dostępny to zapewne podobnie, lub więcej. Czasami ceny są zaskakujące, bo w porównaniu przedni zderzak około 600, ale gumowa listwa do niego (GTE, GTT Ph2) prawie 300 :)
Należy jednak zawsze brać poprawkę że to są nowe rzeczy i ich koszt należy odnosić nie do ceny R5 tylko tak jakby było to nowe auto. Dlatego dziwi mnie, e czasami kogoś zaskakują ceny ASO - jakby miał nowe Clio III to by się nie dziwił, ale jak nagle jakaś rzecz kosztuje 3/4 wartości R5 to olaboga!!!