Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

pompka przyspieszacza

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
djmonkey
Posty: 1012
Rejestracja: 16 października 2008, 19:49
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: djmonkey »

To że jeździć można przy 50 to wiem ja napisałem tylko moje spostrzeżenia.
unikorn pisze:Jak masz sranie i biegasz do kibla co pięć minut to rozwiązaniem problemu jest przestać jeść?
dobre
Tak czy inaczej Mecia wyreguluj gaźnik
Renault Megane 1,6 16v 110KM
Clio Turbo
Regeneracja alternatów i rozruszników

Tylko Renault
Mecia
Posty: 23
Rejestracja: 11 września 2010, 19:34
Lokalizacja: Zb±szyñ

Post autor: Mecia »

Dzięki za pomoc , uczynie jak mówicie. Jeszcze raz przyłoże sie do tego gaznika. Pozdrawiam
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

sprawdzałem gaźnik drt (weber 32 drt 15/100) i przy pompce przyśpieszającej nie ma żadnego króćca do podciśnienia ani żadnych rureczek więc nie wiem czy czegoś nie pomyliłeś.
Dopóki nie wstawisz fotek to trudno będzie pomóc.
Mecia
Posty: 23
Rejestracja: 11 września 2010, 19:34
Lokalizacja: Zb±szyñ

Post autor: Mecia »

Unicorn, a czy przy sprawdzaniu czy ta wacha leci po wciśnięciu pedału gazu robiliscie to na odpalonym silniku, bo to jest istotne. Na odpalonym podaję troche mniej, więc w gre wchodzi podciśnienie. Fotki niedługo zrobię. Nie mam teraz czasu za wiele.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

Mecia pisze:Unicorn, a czy przy sprawdzaniu czy ta wacha leci po wciśnięciu pedału gazu robiliscie to na odpalonym silniku, bo to jest istotne. Na odpalonym podaję troche mniej, więc w gre wchodzi podciśnienie. Fotki niedługo zrobię. Nie mam teraz czasu za wiele.
raczej od tego czy pompka mechaniczna pracuje
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

osz fuck..zaglądałem do tego gaźnika jak szpak w pizde i nie widzę tam żadnego podciśnienia :wnerw:
Mecia
Posty: 23
Rejestracja: 11 września 2010, 19:34
Lokalizacja: Zb±szyñ

Post autor: Mecia »

Nie zobaczysz tego podcisnienia. Dyszę od niego( mosiężną, niewykręcalną, wprasowaną ) widać jak wykręcisz gażnik i te aluminiową podstawę z grzaniem gażnika, to jest ta mała dziurka odrazu obok przepustnicy i gardzieli. , a sam kanał idzie w gażniku. Znajdę może w necie schemat to Ci to zaznacze.
Załączniki
741405DSCN1397.jpg
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

schemat gdzieś chyba mam. gaźnik mam wyciągnięty ale nie ściągałem tej podstawki. W sumie bardzo mnie to ciekawi i napewno tą sprawe zgłębie.
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

no więc to nie jest dysza pompki przyśpieszającej tylko dysza urządzenia wzbogacającego czasem zwanego ekonomizerem. Pomyliłeś chyba te dwie rzeczy
Mecia
Posty: 23
Rejestracja: 11 września 2010, 19:34
Lokalizacja: Zb±szyñ

Post autor: Mecia »

Tylko czy ten ekonomizer nie współgra z pompką przyspieszenia??? Nie mają wspólnego kanału w komorze pływakowej, który jest regulowany pracą kulki jako zaworu po przez podcinienie z owej dyszy?
RYCHO35
Posty: 1053
Rejestracja: 5 lutego 2010, 15:45
Lokalizacja: Bytom

Post autor: RYCHO35 »

nie powinie mieć wpónego kanału, chyba że ktos coś namieszał. Pompka uruchamiana jest osią przepustnicy 1-go przelotu (ma kształt kwadratu i 4 śrubki) niezależnie od tego czy silnik jest uruchomiony czy nie. Paliwo jest wtryskiwane wtryskiwaczem najczęściej do pierwszego przelotu(czasem zdaża się że do dwóch ale rzadko) natomiast ekonomizer daje dodatkową dawkę paliwa tylko podczas pełnego otwarcia przepustnic (maksymalne obciążenie), tylko podczas uruchomionego silnika, działa podciśnieniowo, wali paliwo do drugiego przelotu (czasem do dwóch w zależności od rozwiązania), ma kształt jakby trójkąta z trzema śrubkami.
Zaworki z kulkami w tych urządzeniach mają zapewnić jednokierunkowość działania, nie pozwalają na cofanie się paliwa do komory pływakowej.
ODPOWIEDZ