Strona 2 z 2
: 15 grudnia 2010, 12:43
autor: tommies
Złapać, szarpnąć i wyjdzie

Resztę dobrze zrozumiałeś.
: 15 grudnia 2010, 16:23
autor: soullean
tommies pisze:Złapać, szarpnąć i wyjdzie

Resztę dobrze zrozumiałeś.
Próbowałem ale coś nie idzie:/ boje się połamać bo to jedna z nielicznych rzeczy która się dobrze trzyma i nie trzeszczy w mojej piąteczce

na pewno wystarczy to wyszarpać? a nie rozkręcić półkę albo coś? aha jeszcze jedno autko słabo się nagrzewa, zrobiłem dziś parę km i w środku po prostu jest zimno;/
: 15 grudnia 2010, 16:43
autor: tommies
Przyczyn zimna w R5 jest kilka. Przede wszystkim to ząb czasu i związane z tym różne przeparciałe, wykruszone i wyluzowane uszczelnienia - ot choćby wianie z tych środkowych nawiewów. Po drugie samo fabryczne uszczelnienie znacznie odbiega od dzisiejszych standardów - np. pojedyncze uszczelki drzwi.
Po kolejne to niesprawny termostat i cały czas duży obieg płynu chłodniczego.
I najważniejsze - zakamieniały układ chłodzący a przede wszystkim nagrzewnica. I od tego (oprócz uszczelnienia środkowych nawiewów) proponował bym zacząć - najpierw płukanka oczyszczająca specjalnym dodatkiem (przy okazji sprawdzenie termostatu), spuszczenie w diabły, wymiana nagrzewnicy na nową i zalanie nowiutkim borygiem czy czym tam sobie chcesz byle na mróz odpornym. Efekt murowany.
A wracając do nawiewu środkowego - czy aby na pewno masz deskę campusową ?
: 15 grudnia 2010, 16:54
autor: soullean
tommies pisze:Przyczyn zimna w R5 jest kilka. Przede wszystkim to ząb czasu i związane z tym różne przeparciałe, wykruszone i wyluzowane uszczelnienia - ot choćby wianie z tych środkowych nawiewów. Po drugie samo fabryczne uszczelnienie znacznie odbiega od dzisiejszych standardów - np. pojedyncze uszczelki drzwi.
Po kolejne to niesprawny termostat i cały czas duży obieg płynu chłodniczego.
I najważniejsze - zakamieniały układ chłodzący a przede wszystkim nagrzewnica. I od tego (oprócz uszczelnienia środkowych nawiewów) proponował bym zacząć - najpierw płukanka oczyszczająca specjalnym dodatkiem (przy okazji sprawdzenie termostatu), spuszczenie w diabły, wymiana nagrzewnicy na nową i zalanie nowiutkim borygiem czy czym tam sobie chcesz byle na mróz odpornym. Efekt murowany.
A wracając do nawiewu środkowego - czy aby na pewno masz deskę campusową ?
Wielkie dzięki za szybką radę zaraz zejdę do autka i poszperam z tym nawiewem. A później pomartwię się ogrzewaniem.
mam taką deskę jak w tym
http://motoallegro.pl/renault-5-i1369812227.html
Niestety nie mogę zamieścić fotek mały problem z podpięciem komy do pc

: 15 grudnia 2010, 19:01
autor: Sylwó¶
wsmpw pisze:ale on chce zeby mu ciepłe leciało powietrze więc wytłumaczcie mu że z tego nawiewu nigdy nie będzie ciepłego powietrza..
w campusie z tego nawiewu nie będzie ciepłe leciało?
u mnie od poczatku leciało zimne,pytałem na forum i dostałem odpowiedz że trzeba rozebrac deske i pod deską jakieś gumy załozyc i uszczelnic ale jak juz się pianka wykruszyła i wiało nawet po zamknieciu to wyjolem kratke i włożyłem styropian ,tak jak koledzy doradzają
