Strona 2 z 2
: 2 marca 2010, 07:43
autor: Oskar i Kasia
powiedz da sie przerobic standarowe amorki na gwintowane ?
: 2 marca 2010, 08:07
autor: jjmag
wszystko sie da przerobić tylko czy jest sens i gra warta swieczki do tego liczy sie jeszcze wytrzymałość a tym przerabianym dużej wytrzymałosci nie widzę
: 2 marca 2010, 08:52
autor: kabar
Da sie. Z tego co kojarzę to Wasq miał, a teraz ma je Lodoo.
: 2 marca 2010, 09:40
autor: vino1986
kabar pisze:Z tego co kojarzę to Wasq miał, a teraz ma je Lodoo.
i co zyja jeszcze czy juz nie bardzo

: 2 marca 2010, 18:16
autor: wsmpw
ale car_majster robil takie gwinty

: 12 marca 2010, 09:58
autor: lodoo
żyją - leżą w garażu i czekają na lepsze czasy
no i na pewno będą bardziej wytrzymałe niż zwykłe, bo to po prostu gruba rura nagwintowana i wsadzona na amor i dospawana do jego mocowania do zwrotnicy, po wcześniejszym usunięciu talerza pod sprężynę.
teraz nawet są takie zestawy na allegro do przeróbki na gwint

przeróbka taka ma sens tylko dla jakichś twardszych lepszych amorów, które trochę pożyją, a nie takich po 150zł....
: 12 marca 2010, 17:07
autor: Oskar i Kasia
lodoo pisze:żyją - leżą w garażu i czekają na lepsze czasy
no i na pewno będą bardziej wytrzymałe niż zwykłe, bo to po prostu gruba rura nagwintowana i wsadzona na amor i dospawana do jego mocowania do zwrotnicy, po wcześniejszym usunięciu talerza pod sprężynę.
teraz nawet są takie zestawy na allegro do przeróbki na gwint

przeróbka taka ma sens tylko dla jakichś twardszych lepszych amorów, które trochę pożyją, a nie takich po 150zł....
przepraszam bardzo. Ale musze sie wtracic. z tego co ja wiem to na rynku kyb'y chodza wlasnie po 150 zl sztuka oczywiscie. i nie wydaje mi sie ze to sa kiespkie amorki
![:]](./images/smilies/yeah.png)
: 12 marca 2010, 23:44
autor: lodoo
kajaby to są niekiepskie z serii AGX...
takie za 150 na co dzień po bułki i do kościoła są w sam raz... ale nie do szybszego auta i już na pewno nie do przeróbki na gwint... bo tu chodzi o parametry i ich utrzymanie w czasie przede wszystkim...