Strona 2 z 2

: 2 marca 2010, 07:43
autor: Oskar i Kasia
powiedz da sie przerobic standarowe amorki na gwintowane ?

: 2 marca 2010, 08:07
autor: jjmag
wszystko sie da przerobić tylko czy jest sens i gra warta swieczki do tego liczy sie jeszcze wytrzymałość a tym przerabianym dużej wytrzymałosci nie widzę

: 2 marca 2010, 08:52
autor: kabar
Da sie. Z tego co kojarzę to Wasq miał, a teraz ma je Lodoo.

: 2 marca 2010, 09:40
autor: vino1986
kabar pisze:Z tego co kojarzę to Wasq miał, a teraz ma je Lodoo.
i co zyja jeszcze czy juz nie bardzo :?:

: 2 marca 2010, 18:16
autor: wsmpw
ale car_majster robil takie gwinty :d

: 12 marca 2010, 09:58
autor: lodoo
żyją - leżą w garażu i czekają na lepsze czasy :]
no i na pewno będą bardziej wytrzymałe niż zwykłe, bo to po prostu gruba rura nagwintowana i wsadzona na amor i dospawana do jego mocowania do zwrotnicy, po wcześniejszym usunięciu talerza pod sprężynę.
teraz nawet są takie zestawy na allegro do przeróbki na gwint ;-)
przeróbka taka ma sens tylko dla jakichś twardszych lepszych amorów, które trochę pożyją, a nie takich po 150zł....

: 12 marca 2010, 17:07
autor: Oskar i Kasia
lodoo pisze:żyją - leżą w garażu i czekają na lepsze czasy :]
no i na pewno będą bardziej wytrzymałe niż zwykłe, bo to po prostu gruba rura nagwintowana i wsadzona na amor i dospawana do jego mocowania do zwrotnicy, po wcześniejszym usunięciu talerza pod sprężynę.
teraz nawet są takie zestawy na allegro do przeróbki na gwint ;-)
przeróbka taka ma sens tylko dla jakichś twardszych lepszych amorów, które trochę pożyją, a nie takich po 150zł....
przepraszam bardzo. Ale musze sie wtracic. z tego co ja wiem to na rynku kyb'y chodza wlasnie po 150 zl sztuka oczywiscie. i nie wydaje mi sie ze to sa kiespkie amorki :]

: 12 marca 2010, 23:44
autor: lodoo
kajaby to są niekiepskie z serii AGX...
takie za 150 na co dzień po bułki i do kościoła są w sam raz... ale nie do szybszego auta i już na pewno nie do przeróbki na gwint... bo tu chodzi o parametry i ich utrzymanie w czasie przede wszystkim...