Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Sportowe zawieszenie

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

powiedz da sie przerobic standarowe amorki na gwintowane ?
jjmag

Post autor: jjmag »

wszystko sie da przerobić tylko czy jest sens i gra warta swieczki do tego liczy sie jeszcze wytrzymałość a tym przerabianym dużej wytrzymałosci nie widzę
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Da sie. Z tego co kojarzę to Wasq miał, a teraz ma je Lodoo.
vino1986

Post autor: vino1986 »

kabar pisze:Z tego co kojarzę to Wasq miał, a teraz ma je Lodoo.
i co zyja jeszcze czy juz nie bardzo :?:
wsmpw

Post autor: wsmpw »

ale car_majster robil takie gwinty :d
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

żyją - leżą w garażu i czekają na lepsze czasy :]
no i na pewno będą bardziej wytrzymałe niż zwykłe, bo to po prostu gruba rura nagwintowana i wsadzona na amor i dospawana do jego mocowania do zwrotnicy, po wcześniejszym usunięciu talerza pod sprężynę.
teraz nawet są takie zestawy na allegro do przeróbki na gwint ;-)
przeróbka taka ma sens tylko dla jakichś twardszych lepszych amorów, które trochę pożyją, a nie takich po 150zł....
Oskar i Kasia

Post autor: Oskar i Kasia »

lodoo pisze:żyją - leżą w garażu i czekają na lepsze czasy :]
no i na pewno będą bardziej wytrzymałe niż zwykłe, bo to po prostu gruba rura nagwintowana i wsadzona na amor i dospawana do jego mocowania do zwrotnicy, po wcześniejszym usunięciu talerza pod sprężynę.
teraz nawet są takie zestawy na allegro do przeróbki na gwint ;-)
przeróbka taka ma sens tylko dla jakichś twardszych lepszych amorów, które trochę pożyją, a nie takich po 150zł....
przepraszam bardzo. Ale musze sie wtracic. z tego co ja wiem to na rynku kyb'y chodza wlasnie po 150 zl sztuka oczywiscie. i nie wydaje mi sie ze to sa kiespkie amorki :]
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

kajaby to są niekiepskie z serii AGX...
takie za 150 na co dzień po bułki i do kościoła są w sam raz... ale nie do szybszego auta i już na pewno nie do przeróbki na gwint... bo tu chodzi o parametry i ich utrzymanie w czasie przede wszystkim...
ODPOWIEDZ