Strona 2 z 2

: 3 maja 2009, 10:32
autor: Karol
jeżeli głowica jest po remoncie i jest z nią wszystko ok to musi być dobrze :-P

: 3 maja 2009, 10:33
autor: cyklista
Może masz złą kolejność pierścieni na jednym z tłoku

: 3 maja 2009, 10:38
autor: vino1986
cyklista pisze:Może masz złą kolejność pierścieni na jednym z tłoku
hmmm w sumie bylo wszystko ok z pierscieniami.. byly dane nowe ale poniewaz ktos przerabial kanaly na tlokach i oryginalne pierscienie mialy delikatne luzy (gora dol ) to byly dane takie niskie podkladki pod pierscionki bodajrze srodkowe zeby zniwelowac wlasnie ich ruch jednak domykaly sie idealnie w tulejach bo byly w sumie pasowane wlasnie do nich... a kolejnosci to na bank nie pomylilem... chyba ze wlasnie moze przez te podkladki to moze byc... jednak watpie w to...

: 3 maja 2009, 11:14
autor: djmonkey
Raczej podkładki bo pierścienie też się kupuje na wysokość jeżeli są luzy . Przynajmniej tak kiedyś mi mówił mechanik jak robił forda mojego ojca :)

: 3 maja 2009, 11:43
autor: adrian
zrobiłeś remont i podkładałeś jakieś blaszki pod pierścienie :-) a teraz martwisz się śladami oleju ;-) jak w całym remoncie ten spec stosował takie patenty to teraz wszystkiego możesz się podziewać łącznie z np.pękniętą głowicą pół-remonty nigdy się dobrze nie kończą :-P

: 3 maja 2009, 19:29
autor: vino1986
adrian pisze:teraz wszystkiego możesz się podziewać łącznie z np.pękniętą głowicą pół-remonty nigdy się dobrze nie kończą :-P
generalnie wiem czego mozna sie spodziewac po takim remoncie... mam oryginalne pierscienie od alpiny turbo i sa na 4 tlokach takie patenty stosowane a tylko na tych 2 dzieje sie tak ze olej delikatnie leje w wydech...
pozatym nie byl wlasnie pol remont tylko robilem kapitalke... a te podkladki nie powinny przeszkadzac tak czy siak one tylko po to zeby pierscionki nie mialy luzu gora dol...

aha i wiem ze to jest bardzo istotne... PiERSCIENIE OLEJOWE SA TEZ NOWE I NIC PRZY NICH NIE BYLO KOMBINOWANE... tylko srodkowe

: 4 maja 2009, 07:24
autor: lodoo
drewniane tłoki bezpierścieniowe powinny pomoc... :roll:
vino1986 pisze:...robiłem kapitalke... a te podkładki nie powinny przeszkadzać...
yhmmm... kapitalka...

: 4 maja 2009, 07:59
autor: vino1986
Lodoo pisze:drewniane tłoki bezpierścieniowe powinny pomoc... :roll:
no to by bylo zapewne najlepsze i najrozsadniejsze rozwiazanie... :lol: mam znajomego stolarza to moze mi dorobic :lol:

a tak na serio. nie da sie dokupic tlokow do alpiny turbo bo pytalem sie wszedzie w kazdym sklepie w Kielcach i innych miastach gdzie bylem... a to ze ktos juz te delikatnie przerobil na wieksze pierscionki ( nieoryginalne ktore sie moment starly ) to nie moja wina... tloki sa ok wiec po co zmieniac... oryginalne pierscionki nie pasowaly bo mialy luz to koles ktory naprawia samochody i zajmuje sie szlifami i remontami tego typu w Kielcach mowi ze trzeba luz skasowac i do pierscieni oryginalnych mozna zastosowac tego typu podkladke... tylko najdziwniejsze jest to ze leje na 2 a na 2 jest wszystko ok przy takim samym patencie...

: 4 maja 2009, 08:50
autor: lodoo
jest dużo firm, które robią tłoki i pierścienie na zamówienie...
we Wrocławiu kolega robił do motocyklowego silnika pierścienie, bo silnik był "dziwny" (czyt. chiński) i z tego co pamiętam dał chyba 35zł...
tłoki też bez problemu kupisz - nawet na wymiar - ale rzecz jasna nie będą kosztowały 200zł...
po prostu nie widzą mi się takie naprawy...
wyznaję zasadę: jak coś robisz - rób to jak należy
moim zdaniem alpince należy się lepsze traktowanie... to nie polonez...

: 4 maja 2009, 10:48
autor: jjmag
stwierdzam to samo co lodu podkładki żeby skasować luz na pierścieniach jak dla mnie na chwile obecną to taki remont to się nadaje jak i ten mechanik ale psu w dupę szkoda jeszcze że pod panewki nie włożył żyletek bo przecież kiedyś tak też się robiło, takie naprawy to się robi jak samochód chcesz wypchać na giełdę i ma wytrzymać 500 km a dalej to już niech nowy właściciel się martwi czyli dosłownie jak te audi z niespodzianką co było teraz na forum

: 5 maja 2009, 07:12
autor: vino1986
w sumie macie racje... postaram sie wyciagnac tloki i usunac ten patent... jednak watpie ze to moj problem rozwiaze...

: 5 maja 2009, 07:22
autor: lodoo
ja też w to wątpię
ale zapewne oszczędzi Ci to rozbierania silnika po tym jak pojeździsz trochę...
zrób raz i porządnie i zapomnij o sprawie :-P

: 5 maja 2009, 12:43
autor: djmonkey
pamiętaj pierścienie kup na wymiar bo teraz jak wyciągniesz te podkładki mogą ci dzwonić

: 5 maja 2009, 17:53
autor: vino1986
pamiętaj pierścienie kup na wymiar bo teraz jak wyciągniesz te podkładki mogą ci dzwonić
wiem i zrobie tak... wymienie srodkowe pierscionki na troszke wieksze...
tak w ogole mierzylem cisnienie na cylindrach i na wszystkich jest prawie jednakowe oczywiscie w normach sie miesci jak najbardziej bo jest idealne prawie...

a czy moze byc ten wyciek spowodowany np tym ze : nie bylo przewodu zalozonego do smarowania turba i robilem ta dziura do ktorej sie podpina ten przewod smarowanie strzykawka z tym samym olejem i ze po prostu za duzo wstrzykiwalem i cofalo w wydech :?:

: 5 maja 2009, 21:04
autor: lodoo
jak wcisnąłeś pod ciśnieniem to możliwe...
zimne turbo przy dużym ciśnieniu oleju pluje...
często jest tak, że po odpaleniu auta przez chwile kopci i po lekkim rozgrzaniu ustaje...