Strona 2 z 2

: 7 kwietnia 2009, 21:42
autor: vino1986
Kabar pisze:Po prostu masz oryginalną Alpine Turbo z nieoryginalnym VIN'em ;-)
znajomy ma numerki do przeklepywania numerow na tabliczkach znamionowych to zrobie sobie zamiast 1225 to 122b ;-) a tak na serio to ma gdzies on jeszcze jakies znaki wdg ktorych mozna by bylo powiedziec ze to jest oryginalna alpina :?: bo na klatce bezpieczenstwa sa tabliczki znamionowe ze jest to klatka przygotowana do r5 alpine...

: 8 kwietnia 2009, 21:42
autor: vino1986
mam pytanie skoro mala owalna tabliczka znamionowa wskazuje ze to jest oryginalna alpina to po co w ogole ona jest :?: skoro ta duza wskazuje wszystkie dane dotyczace samochodu i na niej jest Vin ten co jest w dowodzie...

: 8 kwietnia 2009, 22:11
autor: kabar
Obie tabliczki są ważne, na dużej jest nr VIN i masy auta, a na małej wersja, kolor, wyposażenie, kraj produkcji i kraj przeznaczenia.

W nowszych piątkach obie tabliczki połączono, zachowując układ: tabliczka kwadratowa i tabliczka owalna.

: 9 kwietnia 2009, 19:30
autor: vino1986
Kabar pisze:Obie tabliczki są ważne, na dużej jest nr VIN i masy auta, a na małej wersja, kolor, wyposażenie, kraj produkcji i kraj przeznaczenia.
czyli oryginal czy szczepan :?:

: 9 kwietnia 2009, 20:27
autor: kabar
Przecież już kilka razy pisałem :mrgreen:

Masz auto z przebitymi numerami VIN z innej renówki. Czyli auto z tzw. wadami prawnymi :-)

: 10 kwietnia 2009, 07:33
autor: vino1986
Masz auto z przebitymi numerami VIN z innej renówki. Czyli auto z tzw. wadami prawnymi :-)
no tos mnie chlopie pocieszyl... ale najwazniejsze ze jest wszystko w paieprach ok... chociaz zastanawialo mnie wlasnie dlaczego w dowodzie rejestracyjnym mam wlasnie pojemnosc 1.3... ;-)

: 10 kwietnia 2009, 08:14
autor: kabar
vino1986 pisze:wszystko w paieprach ok...
No właśnie nie jest :-)
Dokumenty masz od innego auta, tak samo jak tabliczkę znamionową.
Ale raczej mało prawdopodobne żeby w tak starym aucie ktoś to sprawdził.

: 10 kwietnia 2009, 08:18
autor: vino1986
Kabar pisze:Ale raczej mało prawdopodobne żeby w tak starym aucie ktoś to sprawdził.
wlasnie tym bardziej ze papiery sa od renaulta 5 wlasnie i numery sie zgadzaja... wiesz moze byc tak ze ten samochod byl wyrejestrowany przez kogos i ktos papiery pocial iles tam lat do tylu a pozniej kupil dokumenty z tabliczka znamionowa... no i trafila do mojego samochodu... jednak on ma numery i jest zarejestrowany caly czas...
a jeszcze jedno pytanie gdzie sa numery silnika na alpinie :?: w ktorym miejscu na bloku :?:

: 1 czerwca 2009, 21:07
autor: vino1986
kurde juz sie pogubilem... zna ktos francuzki zeby pomoc mi to rozszyfrowac :?:
http://www.renault-5.net/identification.htm
bo wdg tabliczki A mam alpine turbo a wdg tabliczki prostokatnej niby GTL...
juz sam nie wiem... pomozcie

: 1 czerwca 2009, 21:51
autor: kabar
Problemy z czytaniem ze zrozumieniem?

: 2 czerwca 2009, 06:28
autor: vino1986
Kabar pisze:Problemy z czytaniem ze zrozumieniem?
nie do konca... tylko po prostu sie zastanawiam co jest nie tak... pewnie ktos zmienial papiry przy tym samochodzie bo z orginalnymi musialo byc cos nie tak... i chcem sie po prostu jeszcze raz upewnic... a na ktorej tabliczce jest wlasnie typ auta owalna czy prostokatna :?:

: 2 czerwca 2009, 07:56
autor: kabar
Na obu.