Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Pompa paliwa - gdzie szukać 1.4 mono Rapid

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

TheMiM

Post autor: TheMiM »

a moze ten wezyk nie jest przelewowy tylko wlasciwy?

ed1: eeee chyba glupoty gadam :roll:
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

idz za tym wężykiem z filterkiem. skoro jest filterek to powinien być zasilający czyli gdzieś po drodze musi być pompka
tel. 694-451-356
Obrazek
wsmpw

Post autor: wsmpw »

w 19 pompka jest obok pływaka nie ma do niej okienka bak trzeba ściągać.. a w rapidzie nie wiem ....
maciekc

Post autor: maciekc »

Przeszukałem pod samochodem, i nie ma pompki, dwa wężyki idą nad zbiornik paliwa.
W komorze silnika jest też pochłaniacz oparów paliwa(przynajmniej tak mi się wydaje) z niego idzie 3 przewód który dochodzi na 95% obok wlewu paliwa.

Tabliczki na silniku nie udało mi się odnaleźć - może dacie jakieś wskazówki w którym ona może być miejscu.

Odkryłem jeszcze dwie dodatkowe usterki podczas testowej przejażdżki do tesco na kabatach:)
1.Mam pękniętą sprężyne w prawym przodzie:( Na szczęście pękła na samym końcu i się trzyma. Dużo roboty będzie z wymianą tego?
2.Podczas jazdy po dziurach i przyspieszaniu klika przekaźnik(w okolicach skrzynki z bezpiecznikami) i tak jakby wyłącza się wtedy zapłon(traci przyspieszenie), nie zaświecają się wtedy żadne kontrolki.
żuwik

Post autor: żuwik »

Tabliczka powinna być na bloku pod rozdzielaczem zapłonu.

Pompy nie masz w baku. Trza szukać. pewnie nad bakiem, niestety.
maciekc

Post autor: maciekc »

żuwik pisze:Tabliczka powinna być na bloku pod rozdzielaczem zapłonu.

Pompy nie masz w baku. Trza szukać. pewnie nad bakiem, niestety.
Dzięki bardzo za informacje.

Obejrzałem silnik i rzeczywiście była tam kiedyś tabliczka, niestety zostały tylko ślady po nitach, nie wiem czy ktoś ją specjalnie usunął czy sama odpadła:(

Jeśli pompa jest nad bakiem, a wszystko na to wskazuje to w takim razie będzie musiała poczekać do wiosny. Bo jakoś mi się nie uśmiecha ściąganie baku przy takich temperaturach. Jak ją znajdę to napisze i porobie fotki.

Teraz muszę rozkopać tylko deskę i znaleźć ten klikający przekaźnik - odłącza zapłon tak jak myślałem - podczas odpalania klika i migają kontrolki od LPG w "rytm przekaźnika"... co prowadzi teraz do braku możliwości odpalenia, i czasami bingo się rozprogramowuje i musze wtedy lecieć po laptopa. ps. bezpieczniki wszystkie sprawdziłem i są ok.

Myślę czy narazie nie zrobić obejścia - podłączyć zasilanie modułu zapłonowego bezpośrednio pod stacyjkę? Jak myślicie czy to będzie działać, i jak gruby kabel do tego użyć, aby nie spłonął:)

Pozdrawiam
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

1,5mm2 styknie spokojnie ;-) i pamietaj o bezpiecnziku.. 15A styka "z gorka"
maciekc

Post autor: maciekc »

Lodoo pisze:1,5mm2 styknie spokojnie ;-) i pamietaj o bezpiecnziku.. 15A styka "z gorka"
Chyba znalazłem problem - było kiepsko przylutowane zasilanie do sterownika LPG. Może to tykały zawory od LPG, a nie przekaźnik pod deską. Ciężko powiedzieć.
Ale przy okazji rozładowałem akumulator. Teraz sie ładuje. W środe mam egzamin więc sobie odpuszcze narazie grzebanie.
Mam jeszcze jedno pytanko, zauważyłem, że jak odpalam z benzyny to tak jakby próbuje załapać, czy może być aż tak zarąbany filtr paliwa, że nie dopływa? Spróbuje go zdjąć w czwartek i zobacze czy będzie lecieć paliwo po przekręceniu kluczyka(pompa powinna włączyć się od razu, czy dopiero jak rozrusznik zacznie kręcić?)

Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam!
TheMiM

Post autor: TheMiM »

po przekreceniu stacyjki powinienes uslyszec takie bzzzzzzzyt... przynajmniej tak mi sie wydaje a nie chce wprowadzic Cie w blad... jesli sie myle chlopaki poprawcie mnie...
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

TheMiM pisze:po przekreceniu stacyjki powinienes uslyszec takie bzzzzzzzyt... .
dokładnie przez jakieś 2 sek.
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

ale jeżeli odpala na LPG to nie będzie słyszał bzzzzyt bo powinno być odłączone.
tel. 694-451-356
Obrazek
macky
Posty: 404
Rejestracja: 5 lutego 2010, 17:49
Lokalizacja: Gr±dy

Post autor: macky »

wiem ale tu chodzi o znalezienie a nie odpalanie
maciekc

Post autor: maciekc »

Piotrek pisze:ale jeżeli odpala na LPG to nie będzie słyszał bzzzzyt bo powinno być odłączone.
Będe kombinował i z LPG i z benzyną.
Mam 2 generację więc standardowo zawsze odpalał z benzyny a potem przełączał się na gaz.
I z tego co mi się wydaje to pompa wcale nie jest odłączona podczas pracy na gazie, sterownik odłącza tylko wtrysk. Na schemacie od sterownika nie ma nic o pompie paliwa.
Piotrek
Posty: 1027
Rejestracja: 5 lutego 2010, 01:35
Lokalizacja: Morawica k.Kielc
Kontakt:

Post autor: Piotrek »

schematy schematami a każdy i tak wedle swego uznania robi
tel. 694-451-356
Obrazek
TheMiM

Post autor: TheMiM »

to zalezy kto gaz robil... jesli nie odlaczyl pompy po przelaczeniu na gaz to ona caly czas przepompowuje paliwo z baku spowrotem do baku... dlatego zawsze musi byc paliwo w baku inaczej sie pompka spali...
ODPOWIEDZ