Strona 2 z 5

: 29 stycznia 2009, 21:45
autor: kabar
żuwik pisze:Załóż inne opony, inne zegary i multiplikuj błąd. Dobra rada. Jak trafisz niefartownie i powiążesz pierwsze z ostatnim masz 14% różnicy, błahostka. 5% w najlepszym przypadku też jest grubo poza normą.
W czym problem? Fabrycznie licznik nie może zaniżać prędkości, takie są przepisy homologacyjne. Taka ważna jest precyzja wskazania? Ktoś z Was jeździ z dokładnością do 1 km/h? Ja osobiście mogę zrezygnować z prędkościomierza na rzecz obrotomierza.

: 30 stycznia 2009, 08:36
autor: żuwik
Nie ma problemu, jak komuś prędkościomierz niepotrzebny to nie będzie go szukał w innych modelach.

: 31 stycznia 2009, 13:52
autor: corey16
Panowie Dziś w moje Ręce wpadły takie zegary z r19
Obrazek

pytanie moje dotyczy obrotka, z tego co mi wiadomo jest (+) (-) i sterowanie, poprawcie mnie jeśli się mylę

a tu są dwa wejścia
Obrazek
wiec jak to podłączyć i czy dużo jest roboty ze zmianą elektryki?

: 31 stycznia 2009, 14:22
autor: unikorn
Tego gniazda nie podłącza się na gaźniku, natomiast na mono u Eujota taki wtyk był. Nie wiem od czego. On miał też sterowanie wskaźnika ciśnienia oleju ale nie mam pojęcia czy to ta wtyczka.

: 31 stycznia 2009, 14:57
autor: wsmpw
to wtyczka własnie od poziomu oleju ...
a do obrotomierza szukaj na normalnej kostce tej wsówanej jest na bank tylko sygnał sie podaje bo + - jest na zegarach... ale gdzie to w dieslu podłączyć to nie mam pojęcia..

: 31 stycznia 2009, 16:08
autor: corey16
wsmpw pisze:ale gdzie to w dieslu podłączyć to nie mam pojęcia..
mam benzyniaka zagazowanego

: 31 stycznia 2009, 16:11
autor: wsmpw
oł siet pomyliło mnie sie jeśli tak to znajdź pin wychodzący na kostke i podłącz ten kabel pod sygnał do cewki (masowy)

: 31 stycznia 2009, 16:14
autor: corey16
ok dzięki będę dziś walczył z serwisówką

: 1 lutego 2009, 10:37
autor: Maolat
Jak wiadomo Rosic kupil GTE od Supermontera, dostal pelno gratow w tym tez zegary bodaj od r21 ... wpasowalem jedzisdo mojej GTS i dziala mi wszystko jak powinno wlacznie z obrotkiem . nie musialem dawac dodatkowego kabla . a no i przepinki wymaga tylko jeden kabel .. mianowicie kontrolka z diesla (swiece) jest na miejscu ssania (ja mam gaznikowca) ale mnie to nie rpzeszkadza bede kombinowal z tym w przyszlosci :) . Podziekował

: 1 lutego 2009, 15:15
autor: corey16
a ja mam pytanie, podpiołem wszystko i gra jak trzeba nawet wskaźnik temp. cieczy chłodzącej ale musiałem puścić dodatkowy kabel do obrotka i tu moje pytanie gdzie go podłączyć? jak go owinąłem wokół przewodu WN to podnosił się do 8tyś gdy dodałem gazu to wariował, wiadomo że to tak być nie może, więc gdzie go podłączyć????

: 1 lutego 2009, 15:32
autor: Maolat
pod cewke we wtyczke ktora idzie do kabiny bodaj to jest prawa na skraju . (masz dwie wtyczki jedna to czuj z kola zamachowego a 2 idzie do kabiny)

: 1 lutego 2009, 17:30
autor: corey16
ten drugi wtyk mam pusty (pierwszy od góry), tam są trzy piny to jak to?

EDEK
to fota (sorka za jakość BY FON) cewki od boku, ta pusta wtyczka jest od góry, środkowa to czujnik położenia wału, trzecia nie wiem
Obrazek

: 1 lutego 2009, 18:38
autor: maciek od iwony
plus ,minus i sygnał na obrotomierz ;-)
Podpytaj Cyp'a on także wymieniał zegary i jak pamiętam to z powodzeniem.

: 1 lutego 2009, 21:51
autor: cyp
corey zlacze 2-pinowe jest jak pisza koledzy chyba od poziomu oleju, od obrotka wychodza 3 sciezki na te duze zlacza przypatrz sie dobrze albo zdejmij plastykowa oslone wychodzi stamtad + - oraz sygnalowy (sygnalowy chyba po srodku ale nie dam za to glowy) ja mialem zegary z r5 odziwo nie podlaczalem + i - tylko sygnalowy i dziala a podlaczasz go do modulu na forum gdzies bylo foto a jak nie to w serwisowce jest na 100% tylko poszukaj dobrze...

EDIT: jak nie na tym to na starym forum jest na pewno poprostu trzeba chciec to znalezc....
sygnalowy podlaczasz do jednego z pinow w module a nie zakrecasz na kablu WN !!!

: 1 lutego 2009, 23:54
autor: corey16
Ta z dwoma pinami jest od ciśnienia oleju, sterowanie musiałem dorobić tylko moje pytanie dotyczy tego gdzie go podpiac w module, to ze nie owijac wokół przewodu WN to wiem. Przeszukam jeszcze serwisówke może znajdę