Strona 2 z 2

: 18 lipca 2008, 11:18
autor: sims64
Obrazek
Obrazek

: 18 lipca 2008, 11:38
autor: sims64
A gdzie jest ta dysza biegu jałowego ??

: 18 lipca 2008, 11:55
autor: lodoo
chłopie jak chcesz cos dopisac albo wrzucic kolejne zdjecie jedno zaraz po drugim to klikaj przycisk EDYTUJ i pisz to w 1 poscie a nie kazda linijke w nastepnym.....

masz typowy wtrysk jednopunktowy....
NIE GAZNIK!!
obstawialbym krokowca przy takich objawach.... ale piszesz ze wymieniles... na nowy??
sprawdz mapsensor (ta czarna mala skrzyneczka z wezkiem) sprawdz swiece kopulke palec i przewody.... moze to byc tez wina wtrysku albo kompa.... ciezko tak powiedziec...

: 19 lipca 2008, 00:55
autor: sims64
Nowy silnik krokowy widzialem tylko na aukcji i kosztuje 700 zl, kopulke, palec, przewody, swiece, filtr paliwa, filtr powietrza sa NOWE. Gdzie jest ta dysza od biegu jalowego i elektrozawor ??

: 19 lipca 2008, 02:58
autor: lodoo
nie ma bo masz wtrysk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jak masz wtrysk to nie masz gaznika dysz elektrozaworow itd....
czy to wreszcie dotarlo???!!!

zrob test silniczka poprzez jego zwyczajne odlaczenie... moze zamieniles zwalony na zwalony....

: 22 lipca 2008, 23:56
autor: tommies
Lodoo podsuwa dobry pomysl. Poza tym posluchaj czy zaraz po wylaczeniu silnika slychac taki chrzest terkotanie - tak to pracuje w R5 :) na forum R19 masz opis wyjecia i konserwacji

I jeszcze jedno przyszlo mi do glowy bo sam kiedys w Uno mialem podobny problem - sprawdz akumulator - nie zartuje. Jak masz mozliwosc to podmien z innego auta na nowszy wiekszy na probe.