Strona 2 z 2

: 27 kwietnia 2008, 09:33
autor: konradmk
aaaaaaaa no to jak na bogato to chyba dobrze co? :D ja zawsze mam w wszystko na bogato. a poważnie, czy jeśli mieszanka jest zbyt bogata, czuć to szczególnie w spalinach? zdaje mi się że mam podobne objawy.

Re: sonda w silniku F7P

: 29 kwietnia 2008, 00:17
autor: Yakkul
Artbrt pisze:jwt

może ktoś ma jakiś pomysł

- sonda nowa zakupiona
- podłącz ok (trzy kable - dwa białe lecą na - i + , czarny sygnał komp)
przy dojściu do wartości w okolice 0,9V zatrzymuje się i koniec
beton
nie faluje.................
jest bogato, że aż w oczy szczypie
wszystkie czujniki silnika i świece zapłonowe nowe
kompy sprawdzone, na dwóch to samo
obydwa mają ten sam nr
jeden zdłubany, drugi std
mapsensor ok
silnik krokowy ok
czujnik położenia przepustnicy ok

chyba że coś można jeszcze pomierzyć, albo przeoczyliśmy

cycki nam opadły
dokładnie jak piszesz, powiem tak jak masz odłączoną sondę (2 kabelki dodatkowe to grzałka nie dotyczty tego tematu) podłączasz do miernika i nie może wskazywać przykładowo 0,9V i stać w miejscu. Jeśli tak się dzieje to nie jest źle albo 1% prawdopodobieństwa że masz walnięty miernik.

Druga sprawa jeśli tyko mierzysz na wolnych obrotach to normalne, różnice są przy obciążeniu (inny skład mieszanki zacznie falować)