Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

sonda w silniku F7P

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

konradmk

Post autor: konradmk »

aaaaaaaa no to jak na bogato to chyba dobrze co? :D ja zawsze mam w wszystko na bogato. a poważnie, czy jeśli mieszanka jest zbyt bogata, czuć to szczególnie w spalinach? zdaje mi się że mam podobne objawy.
Yakkul

Re: sonda w silniku F7P

Post autor: Yakkul »

Artbrt pisze:jwt

może ktoś ma jakiś pomysł

- sonda nowa zakupiona
- podłącz ok (trzy kable - dwa białe lecą na - i + , czarny sygnał komp)
przy dojściu do wartości w okolice 0,9V zatrzymuje się i koniec
beton
nie faluje.................
jest bogato, że aż w oczy szczypie
wszystkie czujniki silnika i świece zapłonowe nowe
kompy sprawdzone, na dwóch to samo
obydwa mają ten sam nr
jeden zdłubany, drugi std
mapsensor ok
silnik krokowy ok
czujnik położenia przepustnicy ok

chyba że coś można jeszcze pomierzyć, albo przeoczyliśmy

cycki nam opadły
dokładnie jak piszesz, powiem tak jak masz odłączoną sondę (2 kabelki dodatkowe to grzałka nie dotyczty tego tematu) podłączasz do miernika i nie może wskazywać przykładowo 0,9V i stać w miejscu. Jeśli tak się dzieje to nie jest źle albo 1% prawdopodobieństwa że masz walnięty miernik.

Druga sprawa jeśli tyko mierzysz na wolnych obrotach to normalne, różnice są przy obciążeniu (inny skład mieszanki zacznie falować)
ODPOWIEDZ