Strona 2 z 4
: 6 maja 2008, 22:08
autor: Antystatyczny
Ciesze się, że poradziłeś sobie z gaźnikiem. Dla potomnych chciałbym coś dodać odnśnie braku reakcji na regulację skłądu mieszanki. Taka sytuacja wystąpi gdy silnik zasysa fałszywe powietrze np. między gaźnikiem a kolektorem. Brak reakcji na regulację oraz brak wolnych obrotw to wtedy standard.

: 7 maja 2008, 21:36
autor: Robcio_GTT
To pomoże ktoś?
Co zrobić z tym przewodem? Zaślepić czy podpiąć do króćca nad gażnikiem?
Proszę o pomoc.
Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy

.
: 7 maja 2008, 21:56
autor: wsmpw
z tym od sterowania turbiną proponuje zaślepić...
: 7 maja 2008, 22:29
autor: Arti
Robcio_GTT pisze:
Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy

.
trochę nie kumam, ale to moja opinia
: 8 maja 2008, 08:54
autor: renata
raczej powinieneś docierać w zestawie...z turbo...
: 8 maja 2008, 17:01
autor: gufner
Jestem tego samego zdania. Masz GTT i calosc razem z turbinka tworzy to GTT, jak ma to dzialac to jako jedno

Zrobisz bez turbinki, pdlaczysz ja pozniej i wszytko walnie w dupe.
: 8 maja 2008, 21:54
autor: Ronin317
Dokladnie, lepiej poskladac w calosc i docierac jezdzac delikatnie, a nie najpierw jedno, pozniej znowy poruszasz montujac turbo itd.
: 9 maja 2008, 12:45
autor: renata
moja przez docieranie 1000km była ustawiona na 0.5 bara no i oczywiście jeździłem do 3 tys obr/min.

dobra czasami jej wstawiłem do 3500
ot cały patent na docieranie wg firmy Jacka Kordusa

znany tuner renault 5
: 11 maja 2008, 12:21
autor: Robcio_GTT
Witam.
Bardzo cenne uwagi. Chyba faktycznie założę tę turbinę. Bo pojawił się problem.
Po podłączeniu podciśnienia do modułu autko chodzi na wolnych obrotach i na wysokich. A od 2000-4000obr/min dziwnie przerywa. Jakby coś z zapłonem. Wnioskuję że zapłon jest pod turbo, mogę się mylić.
A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
I jak ustawić turbinkę na 0.5bara?
: 11 maja 2008, 12:57
autor: gufner
Turbine ustawia sie za pomoca WestGate, takie male walcowate cos polaczone bezposrednio z gaznikiem i przyczepione do turbiny. A duzo pali pewnie wlasnie dlatego ze nic nie regulowales. Pamietam jak moja i Wasq palila na dzien dobry 20 hehe

: 11 maja 2008, 15:50
autor: lodoo
nie WEST a WASTE - GATE
to nie zachodnia brama

a obejscie spalin "obok" wirnika turbiny czyli "zawor tracenia, pominiecia" czy cos takiego

: 11 maja 2008, 16:36
autor: gufner
Oj literowka po piwie

Czepialski hehehe

Ale wiadomo o co idzie.
: 16 maja 2008, 15:09
autor: Robcio_GTT
Witam.
Mam w końcu troszkę wolnego idę montowac turbinę. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większego problemu.
Kupiłem jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza. No i czekam na zestaw naprawczy do gaźnika i świece.
NArazie poskładam tak i zobaczę co z tego wyjdzie. Jak mi się uda dziś to napiszę jak jest.
Pozdro dla wszystkich GTT

: 16 maja 2008, 21:27
autor: Arti
no i ładnie
czekamy na jakieś wieści
: 17 maja 2008, 13:51
autor: Robcio_GTT
Witam.
Pojawił się problem : ukręciła się śruba w obudowie turbiny (w kolektorze wydechowym). Jednak się nie poddaje. Zakupiłem potrzebne drobiazgi do uporania się z tym problemem i zaraz idę walczyć

.
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych

.