Strona 2 z 4

: 6 maja 2008, 22:08
autor: Antystatyczny
Ciesze się, że poradziłeś sobie z gaźnikiem. Dla potomnych chciałbym coś dodać odnśnie braku reakcji na regulację skłądu mieszanki. Taka sytuacja wystąpi gdy silnik zasysa fałszywe powietrze np. między gaźnikiem a kolektorem. Brak reakcji na regulację oraz brak wolnych obrotw to wtedy standard. :)

: 7 maja 2008, 21:36
autor: Robcio_GTT
To pomoże ktoś?
Co zrobić z tym przewodem? Zaślepić czy podpiąć do króćca nad gażnikiem?
Proszę o pomoc.
Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy :).

: 7 maja 2008, 21:56
autor: wsmpw
z tym od sterowania turbiną proponuje zaślepić...

: 7 maja 2008, 22:29
autor: Arti
Robcio_GTT pisze: Chciałbym chwilę pojeździć bez turbiny, gdyż dopiero wymieniałem pierścionki, panewki, uszczelki i chciałem pojeździć na spokojnie aby wszystko się dotarło.
A turbinka czeka sobie w szafie zregenerowana i gotowa do jazdy :).

trochę nie kumam, ale to moja opinia

: 8 maja 2008, 08:54
autor: renata
raczej powinieneś docierać w zestawie...z turbo...

: 8 maja 2008, 17:01
autor: gufner
Jestem tego samego zdania. Masz GTT i calosc razem z turbinka tworzy to GTT, jak ma to dzialac to jako jedno :) Zrobisz bez turbinki, pdlaczysz ja pozniej i wszytko walnie w dupe.

: 8 maja 2008, 21:54
autor: Ronin317
Dokladnie, lepiej poskladac w calosc i docierac jezdzac delikatnie, a nie najpierw jedno, pozniej znowy poruszasz montujac turbo itd.

: 9 maja 2008, 12:45
autor: renata
moja przez docieranie 1000km była ustawiona na 0.5 bara no i oczywiście jeździłem do 3 tys obr/min. :arrow: dobra czasami jej wstawiłem do 3500 :mrgreen:

ot cały patent na docieranie wg firmy Jacka Kordusa :arrow: znany tuner renault 5

: 11 maja 2008, 12:21
autor: Robcio_GTT
Witam.
Bardzo cenne uwagi. Chyba faktycznie założę tę turbinę. Bo pojawił się problem.
Po podłączeniu podciśnienia do modułu autko chodzi na wolnych obrotach i na wysokich. A od 2000-4000obr/min dziwnie przerywa. Jakby coś z zapłonem. Wnioskuję że zapłon jest pod turbo, mogę się mylić.
A może wiecie dlaczego moja renata dużo pali? Kurde jeżdżę bez turbinki a wychodzi jakieś 15l/100km!!!
I jak ustawić turbinkę na 0.5bara?

: 11 maja 2008, 12:57
autor: gufner
Turbine ustawia sie za pomoca WestGate, takie male walcowate cos polaczone bezposrednio z gaznikiem i przyczepione do turbiny. A duzo pali pewnie wlasnie dlatego ze nic nie regulowales. Pamietam jak moja i Wasq palila na dzien dobry 20 hehe :)

: 11 maja 2008, 15:50
autor: lodoo
nie WEST a WASTE - GATE
to nie zachodnia brama :-D
a obejscie spalin "obok" wirnika turbiny czyli "zawor tracenia, pominiecia" czy cos takiego ;-)

: 11 maja 2008, 16:36
autor: gufner
Oj literowka po piwie :) Czepialski hehehe :P Ale wiadomo o co idzie.

: 16 maja 2008, 15:09
autor: Robcio_GTT
Witam.
Mam w końcu troszkę wolnego idę montowac turbinę. Mam nadzieję, że nie będzie z tym większego problemu.
Kupiłem jeszcze kopułkę i palec rozdzielacza. No i czekam na zestaw naprawczy do gaźnika i świece.
NArazie poskładam tak i zobaczę co z tego wyjdzie. Jak mi się uda dziś to napiszę jak jest.
Pozdro dla wszystkich GTT :)

: 16 maja 2008, 21:27
autor: Arti
no i ładnie
czekamy na jakieś wieści

: 17 maja 2008, 13:51
autor: Robcio_GTT
Witam.
Pojawił się problem : ukręciła się śruba w obudowie turbiny (w kolektorze wydechowym). Jednak się nie poddaje. Zakupiłem potrzebne drobiazgi do uporania się z tym problemem i zaraz idę walczyć :) .
Pozdrawiam wszystkich zainteresowanych ;) .