Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Gdzie podłączyć pompke paliwa 1.4

Wszystko co związane z elektryką i elektroniką w Renault 5.

Moderator: Moderatorzy

LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

A czy maja jakis komputery ? sterowniki? wiem ze pompka daje 3 bary zalacza sie na chwile podczas przekrecania stacyjki a potem chodzi podczas pracy silnika, podrodze jest jakis kumulator cisnienia czy paliwa ( takie cos wielkosci jablka i ma 4 wezyki) takie cos wyciagnalem z r11.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

jesli masz wszystko z 11 to nie ma problemu z załozeniem jeśli nie masz wszystkiego to lipa jest dosć duża bo trzeba sie dowiedzieć od kogoś co gdzie powinno być i zakupić to czego nie masz i popodłączać to cała filozofia
LuktabR4

Post autor: LuktabR4 »

Wlsnie oto chodzi ze jedna taka stoi do rozebrania i niewiem czy powinienem jeszcze grzebac cos w srodku w kabinie czegos szukac czy wystarczy jak kable poodcinam z komory silnika, zabiore silnik cewke i osprzet do turbo. Wszystko staram sie brac co jest ale i tak potrzebny bedzie schemat od r5 lub 11 aby zobaczyc co w instalacji jest potrzebne a co nie. W mojej reni 4 ida tylko kable do alternatora dwa do ceki, do rozrusznika to wszystko a tu ......... szok kabelkow, wtyczek, czujnikow itd.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

najlepiej jak byś wyją wszystkie kable
co idą do kabiny z kabiny i potem sie dojdzie co do czego..
ODPOWIEDZ