Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Tylnie zawieszenie

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

hehehe

no wiec tak dostalem papiery od zuwika i znalazlem to

Obrazek

i tak podsumowujac kazdy z nas mial racje :-D
2 dodatkowe drazki pelnia funkcje i stabilizatora i sprezyn...

blacha cholera wie po co jest :mrgreen:
żuwik

Post autor: żuwik »

żeby Ci się wahacze nie podwinęły pod auto Watsonie, trzymają je tylko dwie śruby :P (dlatego wyraźnie zaznaczone, że nie może mieć żadnych uszkodzeń i nie wolno za nią podnosić samochodu).

Są to drążki robiące za stabilizator i stanowiące pewien punkt podparcia dla drążków głównych, skąd przenoszą część siły skręcającej, dlatego wciąż noszą miano drążków skrętnych, niemniej służą stabilizacji ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

no to rozumiem ze spina wahacze...ale tylko tyle :-D łeee myslalem ze cosjeszcze robi :-D taka fajna blacha :-D :-D :-D
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dobra macie takie cudo tzn rysunek do zwykłej belaski??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie ma takiego do zwyklej... jest tylko instrukcja skladania i rozbierania....
podeslij mi maila na priv ;-)
wsmpw

Post autor: wsmpw »

a jakby tak zapodać płaskowniki 3mm 2 spinające zamiast tego jednego pręcika co jest:>
Obrazek
żuwik

Post autor: żuwik »

Zapewne spękają, wyłamią się, wygną lub puszczą na spawach przy pierwszym zakręcie. Może to mieć jeszcze parę konsekwencji w prowadzeniu (przysiadanie tyłu na zakrętach przy zbyt dużej stabilizacji). Pomijając jedno - to jest element sprężysty więc musi być z materiału sprężystego. Płaskowników raczej się z takiego nie wykonuje. Jest jeszcze mały problem z geometrią całego układu, ale jak tego nie czujesz to i tak nie załapiesz.

Kiedyś chciałem dospawać drugi pręt z takiego samego stabilizatora, ale w między czasie zmieniłem belkę. Pewnie lipnie by się spawało.
wsmpw

Post autor: wsmpw »

wiem własie materiał hartowany trudno sie spawa i napewno by odpękło w miejscu spawania
belka od Gtt troszke kosztuje i szukam czegoś co by troche utwrdziło zawieche
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

amortyzatory?? :shock:
Qucor

Post autor: Qucor »

Lodoo pisze:amortyzatory?? :shock:
No ba :-P jak założyłem Monroły od prezesa to niebo i ziemia do moich starych paździerzy :-P
ODPOWIEDZ