
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Pierścienie centrujące felg - z czym to się je?
Moderator: Moderatorzy
mocowanie dystansów
Hej to chyba najbardziej zacięta dyskusja na temat dystansów jaką znalazłem
zasadność stosowania odpowiednich otworów centrujących znam rozmiary znam sens stosowania dystansów również
chodzi mi o sposób montowania są trzy sposoby
1 nagwintowany otwór w dystansie przez który przekręcamy śrubę i montujemy razem z felga do piasty
2 NIE nagwintowany otwór w dystansie przez który przekładamy śrubę felga i do piasty
3 przykręcany dystans do piasty w jej orginalne otwory a felgę przykręcamy do dystansu jak tu http://moto.allegro.pl/item745256169_pr ... _20mm.html
pytanie jest proste który sposób jest najbezpieczniejszy i praktyczniejszy??
pozdro!!
zasadność stosowania odpowiednich otworów centrujących znam rozmiary znam sens stosowania dystansów również
chodzi mi o sposób montowania są trzy sposoby
1 nagwintowany otwór w dystansie przez który przekręcamy śrubę i montujemy razem z felga do piasty
2 NIE nagwintowany otwór w dystansie przez który przekładamy śrubę felga i do piasty
3 przykręcany dystans do piasty w jej orginalne otwory a felgę przykręcamy do dystansu jak tu http://moto.allegro.pl/item745256169_pr ... _20mm.html
pytanie jest proste który sposób jest najbezpieczniejszy i praktyczniejszy??
pozdro!!
Nie bardzo rozumiem chyba... Przykręcamy śrubami dystans do felgi, a jak przykręcamy do piasty?Rat-Med5 pisze:1 nagwintowany otwór w dystansie przez który przekręcamy śrubę i montujemy razem z felga do piasty
Poza tym dyskusja jest o pierścieniach centrujących, a nie o dystansach...
Ostatnio zmieniony 22 września 2009, 07:22 przez kabar, łącznie zmieniany 1 raz.
pierwszego nie widziałem na oczy i nie bardzo wiem jak to ma działać - nie ma opcji, żeby dobrze to dokręcić... Zawsze któryś gwint dociągnie szybciej... albo w dystansie albo w piaście...
drugi sposób - do 25mm
trzeci sposób - nie mniej jak 25mm ze względów bezpieczeństwa (jeśli alu) jak stal dobra wytrzymałościowa to jakieś min 15mm i porządne śruby, z czego nie mniej jak 10mm gwintu powinno łapać - trzeba dobrze dobrać śruby do felg...
drugi sposób - do 25mm
trzeci sposób - nie mniej jak 25mm ze względów bezpieczeństwa (jeśli alu) jak stal dobra wytrzymałościowa to jakieś min 15mm i porządne śruby, z czego nie mniej jak 10mm gwintu powinno łapać - trzeba dobrze dobrać śruby do felg...
Hej
pierwszy sposób widziałem na allegro a właściwie wywnioskowałem po tym jak dystans miał otwory nagwintowane ale teraz nie mogę znaleźć tej aukcji mało ważne bo sposób jest irracjonalny (racja Lodoo)
mi dziwny i nie pewny wydawał mi się trzeci sposób ale skoro testowaliście i nic złego się nie stało to będę miał na uwadze przy zakupie dystansów
dzieki za wszystkie wypowiedzi!!
pozdro
pierwszy sposób widziałem na allegro a właściwie wywnioskowałem po tym jak dystans miał otwory nagwintowane ale teraz nie mogę znaleźć tej aukcji mało ważne bo sposób jest irracjonalny (racja Lodoo)
mi dziwny i nie pewny wydawał mi się trzeci sposób ale skoro testowaliście i nic złego się nie stało to będę miał na uwadze przy zakupie dystansów
dzieki za wszystkie wypowiedzi!!
pozdro
to mów po ludzku: klej do gwintów 
chory pomysł!! śruby do piast przykręca się na smar!! (miedziowy, wysokotemperaturowy)... sama goła śruba potrafi się zapiec... a jeszcze klej ładować... :-?
Klej jest do połączeń raczej nierozbieralnych albo rzadko rozbieralnych (np hamulce, zawieszenie) a nie do części wymiennych typu koła...

chory pomysł!! śruby do piast przykręca się na smar!! (miedziowy, wysokotemperaturowy)... sama goła śruba potrafi się zapiec... a jeszcze klej ładować... :-?
Klej jest do połączeń raczej nierozbieralnych albo rzadko rozbieralnych (np hamulce, zawieszenie) a nie do części wymiennych typu koła...