Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jak obniżyć obroty w 1,7 MPI

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Karol

Post autor: Karol »

zamiast rzeźbić, może lepiej poinwestować?? ;) inżynierami nie jesteśmy, a skoro jest silnik krokowy, to może lepie go nie zastępować czym innym. on pracuje non stop, jak go wywalisz, to np mogą Ci spadać obroty, jak włączysz światła, a tak, silniczek Ci to wyreguluje, i gites.

u ojca w clio tak było, cudowaliśmy by go nie kupować, a w końcu u wasq zakupiliśmy, i działa zajebiaszczo. to jest inwestycja raczek raz na bardzo długi czas...
Karol

Post autor: Karol »

Mam problem, silniczek krokowy został usunięty i zaślepiony a obroty skaczą między 1500 a 2000 i nic nie mogę zrobić :-( sprawdziłem odmę, wszystko gdzie może brać lewe powietrze, nawet uszczelkę pod kolektorem i na łączeniu kolektora ssącego i dalej wysokie obroty :-(
I teraz pytanie, gdzie jeszcze może brać lewe powietrze.
Silniczek krokowy był sprawdzany i działa ale nie przy tym silniku :-(
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

odlacz kompa na jakis czas od pradu...
masz srubke regulacyjna przy ramieniu przepustnicy tam gdzie linka jest zaczepiona...
sprawdz tez wszystkie krocce przy kolektorze ssacym - nawet te takei malutkie ;-) sprawdz szczelnosc serwa hamulcowego

jak nie pomoze to podlacz silniczek krokowy pod wtyczke ale nie wpinaj go w weze - albo pomierz jego opor miedzy poszczegolnymi nozkami i wlutuj w przewod rezystorki zamiast krokowca
Karol

Post autor: Karol »

teraz mam inny problem :-(
silnik odpala, dochodzi do 1000 obrotów i gaśnie :-(
podłączyłem z powrotem krokowy ale silnik gaśnie :-(
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

to to typowe dla mapsensora ;-)
Karol

Post autor: Karol »

zgadza się, mam sensor wymieniłem i obroty ponownie ostro w górę :-(
rozebrałem wszystko, kolektory i sprawdziłem dokładnie wszystkie przewody czy jakiś przetarty nie jest, złożyłem i działa, obroty mam w granicach 900 i nie wiem czy tak ma być czy powinno być 1000.
Głupi jestem, nie wiem co jest grane, raz działa a raz nie :-/ Cały dzień się z tymi obrotami męczę
jjmag

Post autor: jjmag »

nie wiem czy ci dużo pomoge ale na moim terenie jest gość który zamiast krokowego wpina śrubę regulacyjną z instalacji gazowej takzwany register prosty koszt około 2 dyszek może warto zaryzykować, a co do obrotów to raczej wolne 800-1000 większe nie zalecane
Karol

Post autor: Karol »

Tylko poco mi śrubka od gazu skoro krokowy działa ;-)
Karol

Post autor: Karol »

Jaki czujnik jest odpowiedzialny za prawidłowe działanie silniczka krokowego??
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

w zasadzie wszystkie... nie ma tak ze czujnik steruje silniczkiem krokowym... steruje nim komp na podstawie wielu sygnalow... obroty, sonda lambda, temperatura powietrza zasysanego i temperatura silnika, podcisnienie w kolektorze dolotowym
clio_gte

Post autor: clio_gte »

witam niedawno do mojego clio wstawilem silnik co zakupilem od kabara i tez wlasnie mam z nim problem ze na zimnym silniku samochod odpala i gasnie powiedzmy ze tak za 3 razem juz odpala ale ma niskie obrotu kolo 800 kazde ciut mocniejsze wcisniecie juz o co chodzi zgupialem mace jakies pomysly z tego co w tym topiku wyczytalem ze to moze byc wina krokowca jak go sprawdzic ?
Awatar użytkownika
kabar
Posty: 2369
Rejestracja: 30 czerwca 2007, 23:11
Lokalizacja: £ód¼
Kontakt:

Post autor: kabar »

Największy problem w tym że w 1.7 MPI nigdy nie było silniczka krokowego...
ODPOWIEDZ