u ojca w clio tak było, cudowaliśmy by go nie kupować, a w końcu u wasq zakupiliśmy, i działa zajebiaszczo. to jest inwestycja raczek raz na bardzo długi czas...
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Jak obniżyć obroty w 1,7 MPI
Moderator: Moderatorzy
-
Karol
zamiast rzeźbić, może lepiej poinwestować??
inżynierami nie jesteśmy, a skoro jest silnik krokowy, to może lepie go nie zastępować czym innym. on pracuje non stop, jak go wywalisz, to np mogą Ci spadać obroty, jak włączysz światła, a tak, silniczek Ci to wyreguluje, i gites.
u ojca w clio tak było, cudowaliśmy by go nie kupować, a w końcu u wasq zakupiliśmy, i działa zajebiaszczo. to jest inwestycja raczek raz na bardzo długi czas...
u ojca w clio tak było, cudowaliśmy by go nie kupować, a w końcu u wasq zakupiliśmy, i działa zajebiaszczo. to jest inwestycja raczek raz na bardzo długi czas...
-
Karol
Mam problem, silniczek krokowy został usunięty i zaślepiony a obroty skaczą między 1500 a 2000 i nic nie mogę zrobić
sprawdziłem odmę, wszystko gdzie może brać lewe powietrze, nawet uszczelkę pod kolektorem i na łączeniu kolektora ssącego i dalej wysokie obroty
I teraz pytanie, gdzie jeszcze może brać lewe powietrze.
Silniczek krokowy był sprawdzany i działa ale nie przy tym silniku
I teraz pytanie, gdzie jeszcze może brać lewe powietrze.
Silniczek krokowy był sprawdzany i działa ale nie przy tym silniku
odlacz kompa na jakis czas od pradu...
masz srubke regulacyjna przy ramieniu przepustnicy tam gdzie linka jest zaczepiona...
sprawdz tez wszystkie krocce przy kolektorze ssacym - nawet te takei malutkie
sprawdz szczelnosc serwa hamulcowego
jak nie pomoze to podlacz silniczek krokowy pod wtyczke ale nie wpinaj go w weze - albo pomierz jego opor miedzy poszczegolnymi nozkami i wlutuj w przewod rezystorki zamiast krokowca
masz srubke regulacyjna przy ramieniu przepustnicy tam gdzie linka jest zaczepiona...
sprawdz tez wszystkie krocce przy kolektorze ssacym - nawet te takei malutkie
jak nie pomoze to podlacz silniczek krokowy pod wtyczke ale nie wpinaj go w weze - albo pomierz jego opor miedzy poszczegolnymi nozkami i wlutuj w przewod rezystorki zamiast krokowca
-
Karol
-
Karol
zgadza się, mam sensor wymieniłem i obroty ponownie ostro w górę
rozebrałem wszystko, kolektory i sprawdziłem dokładnie wszystkie przewody czy jakiś przetarty nie jest, złożyłem i działa, obroty mam w granicach 900 i nie wiem czy tak ma być czy powinno być 1000.
Głupi jestem, nie wiem co jest grane, raz działa a raz nie
Cały dzień się z tymi obrotami męczę
rozebrałem wszystko, kolektory i sprawdziłem dokładnie wszystkie przewody czy jakiś przetarty nie jest, złożyłem i działa, obroty mam w granicach 900 i nie wiem czy tak ma być czy powinno być 1000.
Głupi jestem, nie wiem co jest grane, raz działa a raz nie
-
jjmag
-
clio_gte
witam niedawno do mojego clio wstawilem silnik co zakupilem od kabara i tez wlasnie mam z nim problem ze na zimnym silniku samochod odpala i gasnie powiedzmy ze tak za 3 razem juz odpala ale ma niskie obrotu kolo 800 kazde ciut mocniejsze wcisniecie juz o co chodzi zgupialem mace jakies pomysly z tego co w tym topiku wyczytalem ze to moze byc wina krokowca jak go sprawdzic ?