Strona 2 z 3
					
				
				: 17 grudnia 2007, 18:38
				autor: supermonster
				przypominam że według Kodeksu Drogowego niedozwolone jest opuszczanie samochodu i pozostawienie włączonego silnika...
aaa, no i jak nawet zostawisz auto aby samo się wystudziło i wyłączyło gdy Ty już będziesz siedział w domu to musisz je zostawić na ręcznym (na biegu nie możesz) co przy obecnej porze roku i mrozie może Cię rano zaskoczyć zamarzniętym ręcznym...
			 
			
					
				
				: 17 grudnia 2007, 20:26
				autor: żuwik
				Monster - zostawiam zawsze na ręcznym - niedozwolone jest opuszczanie pojazdu bez zaciągniętego hamulca postojowego. Raz miałem problem z zablokowanym kołem, tyle że akurat klocek do tarczy przymarzł... To jedyny raz w historii mojego użytkowania samochodów kiedy ręczny nie puścił.
Makhi - chyba zbyt chojrakujesz. Wysiądziesz z auta, otwierasz maskę, przykładasz paluch do turbiny i na podstawie wielkości bąbla ustawiasz potencjometr - zaiste...
Sam wiem o czym mówicie, ale nie zlutowałbym czegoś takiego, bo wiem co to opornik, kondensator, potencjometr, ale zabawa z doborem tego i tamtego by mnie przerosła, potem jeszcze to odpowiednio polutować, a na koniec wyjdzie jakaś płytka bez opakowania i jeszcze to jakoś trzeba będzie podpiąć... Nie każdy musi chcieć i umieć się tym bawić. Temat jest o słuszności stosowania a nie o słuszności kupowania z tego co zrozumiałem.
Ja osobiście bym nie montował, pół minuty mnie jeszcze nigdy nie zbawiło, zawsze można w międzyczasie otworzyć maskę, pooglądać wszystkie graty, a i chłodzenie będzie szybsze.
			 
			
					
				
				: 17 grudnia 2007, 20:54
				autor: graczu
				No mnie w R5 reczny tez nigdy na mrozie jeszcze nie zawiodl 

Gorzej w oplu astrze - tam jak sie zostawi na recznym to tylnie kola zawsze sie zablokuja, no nie ma bata, nawet na lekkim mrozie.
 
			 
			
					
				
				: 17 grudnia 2007, 23:08
				autor: lodoo
				kazdy ma swoja racje 

jak zwykle ile ludzi tyle opini 

a renata to twoje auto wiec musisz zdecydowac sam 

 
			 
			
					
				
				: 18 grudnia 2007, 19:05
				autor: arex2006
				żuwik po raz kolejny mijasz się z prawdą 
Ustawa zwana potocznie prawem o ruchu drogowym
Art 60.2
Zabrania się kierującemu
1)Oddalania się od pojazdy gdy silnik jest w ruchu
3)Pozostawiania pracującego silnika podczas postoju na obszarze zabudowanym
 
			 
			
					
				
				: 18 grudnia 2007, 21:23
				autor: żuwik
				I?
Co to ma do mojego posta?
			 
			
					
				
				: 18 grudnia 2007, 23:42
				autor: arex2006
				Ma się tak jak pięśc do oka
Nie wprowadzaj ludzi w błąd; to nie jest hydepark!
			 
			
					
				
				: 18 grudnia 2007, 23:51
				autor: żuwik
				Ale o co chodzi 

 
			 
			
					
				
				: 19 grudnia 2007, 10:30
				autor: lodoo
				o to ze arex zle zrozumial co napisales...
arex - zuwik _nie_ pisal ze mozna zostawic auto z wlaczonym siknikiem...
			 
			
					
				
				: 19 grudnia 2007, 10:56
				autor: arex2006
				aha sorka rzeczywiście
odebrałem to: "niedozwolone jest opuszczanie pojazdu bez zaciągniętego hamulca postojowego" jako podkreślenie że na ręcznym trzeba a  o silniku nic nie wiadomo
mój błąd 
wybacz Żuwik  
  

 
			 
			
					
				
				: 19 grudnia 2007, 14:56
				autor: żuwik
				Spoko 

 To nie było negowanie a apdejt 
Tak w rewanżu ja nie zrozumiałem że Ty źle zrozumiałeś 

 
			 
			
					
				
				: 22 grudnia 2007, 23:12
				autor: Yakkul
				makhi pisze: ... różnicy w opornikach, tranzystorach jakoś nie mogę sie dopatrzeć.Chyba na tym pic polega że nie każdy sie zna i że niektórym nie robi wielkiej różnicy czy wydadzą 20 czy 120 zł.Zauważyłem że u nas podobna sytuacja jest z automatycznym włącznikiem  świateł drogowych, widziałem w warsztacie reklamę "120 zł montaż gratis"  

 
Tu różnicy większej nie zobaczysz w działaniu, poprostu buble, przedewszystkim tania chińszczyzna ma niską tolerancję jeśli chodzi o podzespoły elektroniczne zwłaszcza jeśli chodzi o rezystancję i pojemność, dużo ponad 20%
W prostych układach nie ma większego znaczenia . 
I mówię o większości bo obecnie w chinach są również składane pionierskie sprzęty AGD/RTV które są naprawdę dobre. 
Jak się okazuje można zrobić coś dobrego za "miskę ryżu" lub poprosić elektronika, żaden skomplikowany układ ten timerek.
A z drugiej strony jak dla mnie to bajer  

 
			 
			
					
				
				: 23 grudnia 2007, 15:17
				autor: -=wasq=-
				dla ciebie bajer bo nie jedziles fura z turbo 
ile razy to juz mialem qrna spozniony jzu 5 minut zajezdzam na miejsce i jeszcze qwa te 2 minuty siedze i czekam
			 
			
					
				
				: 23 grudnia 2007, 17:46
				autor: makhi
				no to poznałem minus silników z turbo. 

 
			 
			
					
				
				: 23 grudnia 2007, 19:07
				autor: lodoo
				najfajniejszy z minusow - bo nic nie kosztuje   
 
inne minusy sa gorsze 
