Strona 2 z 4

: 25 października 2007, 09:35
autor: lodoo
oleju 4,5 jakos
plynu okolo 5

: 25 października 2007, 09:42
autor: krulyk
na suchy silnik wejdzie oleju 5.3 litra ale koło 5 styknie a plynu 7 litrów 5 jest w 1.4

: 25 października 2007, 10:03
autor: Qucor
Dziękuję :mrgreen:

No to mi styknie tyle ile zamówiłem :lol:

10l - oleju
10l - płynu

Pozdrawiam 8-)

: 25 października 2007, 22:06
autor: żuwik
Na starcie przepłaciłeś, bo Lotos Gas to to samo co Lotos Diesel i to samo co Lotos zwykły. Inna nalepka tylko. I nie tylko Lotosa to dotyczy.

Po drugie - po to remontowałeś nowoczesny bądź co bądź silnik żeby zalać go mineralnym? Nawet jak usługa pozostawi wiele do życzenia (ale co? przecież pierścienie nowe nie będą przepuszczały choćby nie wiem co...) to gdy wlejesz półsyn i okaże się to porażką, to wlejesz mineralny. W drugą stronę Ci się to nie uda...

: 26 października 2007, 07:16
autor: Qucor
Dzięki żuwiku za poradę :mrgreen:

Nie przepłaciłem bo to olej z hurtowni i był w takiej samej cenie :-/

Ale i tak chyba remont przechodzi na wiosnę :-( więc pewnie te 10l zostanie zjedzone i na wiosnę będą nowe zakupy :-| i może się pokuszę o semisyntetic :-P

Na razie buba... Pozdrawiam 8-)

: 26 października 2007, 07:21
autor: krulyk
po remoncie możesz zalać tym lotosem na 1000 km jak wszio będzie ok spuścić i zalać pożądnym olejem valvoline lub motulem semi to ci to pochodzi

: 26 października 2007, 07:33
autor: żuwik
Ta, metoda pana zenka z warsztatu. Policz sobię liczbe cykli pracy silnika przez 1000km, tyle czasu pierścienie będą dostawały po d.... Przy docieraniu akurat jest wyższa temperatura, więc olej powinien być jak najlepszy.

: 26 października 2007, 22:42
autor: -=wasq=-
ja docieralem turbawke na motulu 6100 10w40(pol syntetyk) :P a pozniej poszedl jzu zalecany przez motula do GTT 15w50 300V (pelen syntetyk) rowniez motula

nie brala nawet grama oleju

: 27 października 2007, 08:37
autor: elmatias88
Jak mogę wymienic uszczelke spod pokrywy?? Czy musze na coś uwazac wymieniając ją??
Jak to najlepiej zrobic?? Renault R5 1.1 1990r

: 27 października 2007, 14:59
autor: kzapi
Ja leje Mobil 10w40 i na pewno jest dobry. Kazdy olej jest oszukany jak Ci leja z beczki, mieszaja je z przepalonymi tylko je troche oczyszczaja, dlatego sa zawsze tansze nawet o 5 zl na litrze. Ja zawsze kupuje w opakowaniach :-P

: 27 października 2007, 15:06
autor: kzapi
kiedys jak mialem jeszcze r5 1.1 to lałem Elfa, i oczywiscie dolewalem 100ml/1000km, dopiero dobry mechanik doradzil mi zalac go olejem FUCHS do zużytych silnikow (nie pamietam jaki typ) i nie brał ani kropli, bylo przejechane 215 tys.

: 27 października 2007, 20:19
autor: lodoo
nie pisz posta pod postem..... uzywaj opcji EDYTUJ...


ja tam nie wierze w jakies uzdrawiacze silnikow w plynie :-D co niby jest w takim oleju do zuzytych silnikow?? pewnie gestszy albo jakies zaklejacze ma.... buuuu lipa....

: 28 października 2007, 12:25
autor: kzapi
oki, nie wiedzialem.
a to nie byl uzdrawiacz, chodzi mi o olej Fuchs'a do silnikow z duzym przebiegiem, uszczelnil jakos silnik, w koncu niemiecka technologia i nie byl zbyt drogi :-D

: 28 października 2007, 13:50
autor: renata
pochwal się lepiej tym swoim gte w nasze auta..

: 28 października 2007, 22:27
autor: misiek
ja tam do 1.4 lalem olej bp 10w 40 pol syn troche go bralo ale mialo prawo bo silnik byl mocno eksploatowany ze tak powiem na 110%

tetraz do 1.7 leje midlanda 10w 40 i do puki jezdze normalnie aoraz ekonomicznie ani grama nie trzeba dolewac dopiero jak sie wybiore na jakis rajd na poligon tip to troche trzeba uzupelnic ale nie ma co sie dziwic przy takich przeciazeniach