Strona 2 z 2

: 31 października 2007, 09:04
autor: karol999
arex2006 pisze:karol jeszcze powiedz jakie kloci kupiłeś bo miałem doczynienia z patentem "jeden nowy-drugi starszy na 200 km" Inaczej mówiąc jak wkładałem zmaienniki firmy krzak nie wchodziły oba na raz i tez lekko obcierało.
Włożyłem klocki Ferodo. Zewnętrznego nie dało się włożyć, bo szczelina z jednego końca była za wąska (z drugiego końca była OK). Tłoczek był maksymalnie schowany. Reasumując: szczelina na klocek miała kształt rombu.
Musiałem pociągnąć do siebie jarzmo (trochę się naddało), wtedy szczelina na klocek zrobiła się równoległa do tarczy i klocek wszedł. Obecnie klocek na jednym końcu trze o tarczę i dopóki się nie wyrobi trochę, to będzie hamował koło.

A propos testu Lodoo:
Sprawdzałem przy jeżdzie bez hamowania - felga była ciepła. Jak na razie zeszlifowałem trochę tył klocka (farbę), aby wchodził z mniejszym oporem i miał większy luz i teoretycznie mogę czekać, aż się dotrze.

Ciągle zastanawia mnie, który element zacisku spowodował nierównoległe ustawienie jarzma względem tarczy... Czyżby prowadnice miały różną długość?

: 31 października 2007, 10:06
autor: lodoo
moze maja taki luz ze sa krzywo....

76stitch - wazelina na hamulce?? chyba sobie zartujesz :-D
do hamulcow tylko i wylacznie smar miedziowy a tloczkow nie wolno smarowac wcale!!

: 31 października 2007, 12:23
autor: kidzio
tłoczki smaruje się płynem hamulcowym albo specjalną pastą do tłoczków

: 5 listopada 2007, 21:47
autor: supermonster
karol - wymień zwrotnicę. Może masz otwory mocujące zaisk krzywo?