Strona 2 z 2
: 10 października 2007, 21:51
autor: żuwik
Nie

To ja byłem zbyt leniwy żeby pisać dokładnie

Dobrze rozumiesz - chodzi o powrót z listwy

: 11 października 2007, 21:44
autor: żuwik
Muszę uderzyć się w pierś - Renault w RTA zamieściło ten sam szkic do zaworu od pochłaniacza par, EGR i jeszcze w kilku miejscach

Zresztą bardzo lubili takie zaworki. A może pełni podwójną funkcję, uwalniając równocześnie spaliny i pary paliwa do dolotu.
: 11 października 2007, 23:29
autor: supermonster
Połączenie pochłaniacza z kolektorem w F3N jest za przepustnicą, tak się dziś przygladnąłem...
dolot-->przepustnica-->wężyk wchodzi od góry idący z pochłaniacza.
: 12 października 2007, 08:43
autor: Yakkul
Znaczy się dobrze miałem podłączone

teraz zakręciłem się maksymalnie z tym pochłaniaczem. :-?
: 26 października 2007, 19:54
autor: re5pect80
witam mam problem z silnikiem 1.4 na monowtrysku wszystko bylo ok dopuki nie wymienialem silnika . Kupilem na szrocie 1.4 na gazniku ale z tego co wiem to sam silnik jest taki sam . Przelozylem kolektor ssacy razem z glowica od starego . po wymianie silnik nie ma mocy , dusi sie , czy to mozliwe ze to jakis problem z podcisnieniem i tym zaworem od dopalania spalin . Jak ktos ma jakies pomysly to prosze o pomoc bo mi sie pomysly skonczyly . Pozdrowienia dla wszystkich maniakow piatek .
: 28 października 2007, 21:08
autor: Yakkul
Czy gaźnik ma sondę lambda na kolektorze wydechowym

? Na monowtrysku jeśli nie będziesz miał podłączonej to będzie mulił i na pewno nie pojeździsz ekonomicznie. Sprawdź w pierwszej kolejności przewody WN później świece czy nie są zakopcone, jesteś pewien że kupiłeś sprawny silnik ?
: 29 października 2007, 21:48
autor: re5pect80
przelozylem glowice razem z kolektorem , ale juz wiem chyba co jest nie tak
. Pacany na szrocie wcisneli mi silnik chyba 1,2 bo to najmniejszy jaki montowali w renault 19 a to jest silnik od 19 . Rozebralem oba stary i "nowy" i cylindry w tym kupionym maja sporo mniejsza srednice . Nic dziwnego ze nie chcialo to dzialac . Silnik nababylem z gaznikiem i zamontuje gaznik a jak juz rozebralem to jeszcze pierscienie wymienie . Interesuje mnie tylko czy tam nie ma w wersji z gaznikiem jakiegos przyspieszacza zaplonu sterowanego podcisnieniem bo kolega w 1,4 na gazniku ma do cewki zaplonowej dociagniety jakies podcisnienie . Cierpliwy ze mnie czlowiek , ale juz dzisiaj to mnie nerw zlapal jak sie okazalo ze walcze od tygodnia i kombinuje czemu nie dziala a to 1,2 . Oddalbym ten silnik ,ale nie mam sily juz go drugi raz wyciagac.
: 29 października 2007, 22:20
autor: żuwik
Ja bym tam kazał badziewiarzom wyciągać.
Było podciśnienie, czas zanabyć moduł... A lekko nie będzie

Sorki za niepocieszenie.
: 29 października 2007, 22:58
autor: Karol
ale jak będziesz dopasowywał moduł, to chyba potrzebujesz jeszcze czujnik położenia wału do niego. jak będziesz chciał do tego 1,2 to może tam gdzie silnik kupiłeś mają. a podciśnienie jest podciągnięte z gaźnika do czujnika podciśnienia w elektronicznym module.
ja bym dla zasady wyrwał ten silnik, i rzucił gnojom pod nogi, jak takie coś wciskają.. znając życie pewnie jeszcze hajsu nasępili...
: 30 października 2007, 08:42
autor: re5pect80
jade wlasnie sie klucic jak mi reszty gadzetow za free nie dadza to wyciagam i oddaje chociarz rozbieralem ten silnik i juz chyba go nie wezma .
: 30 października 2007, 12:11
autor: Karol
a widać, że rozbierałeś?? pewnie nie.
z takim czyms trzeba walczyć...
: 30 października 2007, 23:55
autor: re5pect80
mam cewke z modulem i obudowe filtru powietrza , a czujnik polozenia walu to we wtrysku tez jest . moze bedzie mniej palic to 1.2 . Pozatym to tylko auto do krecenia sie po miescie . Do zabawy skladam GTE , wlasnie wypiaskowalem i polakierowalem blok

: 31 października 2007, 07:32
autor: Karol
jak do miasta, to powinno starczyć.. ale 1,2 to słaba jednostka chyba??:P
nie mówiłem, że nie ma. ale ojciec mi ostatnio mówił, że miał kiedyś 3 niby takie same czujniki położenia wału, a każdy miał inna oporność. o to mi chodziło z tym, że powinien być optymalny dla modułu, a nie jakikolwiek.

choć może sie mylę.
: 1 listopada 2007, 23:51
autor: Yakkul
Czujnik jest jeden o rezystancji 200 Ω (tolerancja 10%)
Odległość od krawędzi koła zamachowego 1mm (tolerancja 0,5mm)