Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Jaki ma byc oryginalny gaznik w GTT i jak wzmocnic silnik

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Greg205

Post autor: Greg205 »

btw w sobotę byłem na torze moim clio gtt
mocy ma wystarczająco dużo bo nie ma długich prostych - gorzej z hamulcami i oponami (256 z przodu ze zwykłymi klockami i szosowe goodrichy)
zawieszenie koni przód i tył regulowane w zupełności dają sobie radę

na torze największe znaczenie mają zawieszenie, hamulce, opony i technika jazdy
moc nie spowoduje że wykręcisz dobry czas bez ww rzeczy
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

temat wesoła.... zamykam
Zablokowany