Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

schematy i zdjecia co jak podłączyć w 1,7 MPI

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

kilimr5

Post autor: kilimr5 »

trochę się tym interesowałem co do sądy i są 2 różne instalacje w 1 jest sąda jednoprzewodowa a w drugiej na 3
inaczej też sama instalacja wygląda
jak już zrobię swoją instalacje i jeśli zrobie to wogóle to będzie dobrze
narazie zastanawiam się czy tego silnika w razie czego na gaźnik nieprzerobić :-P
Yakkul

Post autor: Yakkul »

No jeśli nie masz wiązki to chyba lepiej gaźnik tylko jak do tego pompa się odniesie ? Może koledzy co coś kombinowali coś podpowiedzą albo spytaj żuwik`a
kilimr5

Post autor: kilimr5 »

narazie na wiązke czekam będę miał pożyczoną łątwo sie niepoddam
i mam 3 z 19 różnych
pompa paliwa to nie problem teraz mam gaźnik i pompe z GTT
paliwa wzasadzie nie używam na odpalanie wystarczy
ODPOWIEDZ