: 19 września 2007, 23:05
pompę oleju zawsze można zregenerować a przynajmniej rozebrać i sprawdzić luzy pomiedzy zębami
jeśli zęby są oki to ewentualnie jeśli bardzo porysowane splanować powierzchnie górną i dolną zębatek oraz dekielek i korpus
sprawdzić zaworek upustowy czy się nie blokuje i stan sprężynki (mozna podłożyć podkładkę bo na pewno jest już trchę "zgnieciona")
i po wszystkim
co do pompy wody to różnica po wymianie na nową jest u mnie znaczna
stara była dobra i nie hałasowała, nie ciekła ale w środku była już obrośnięta kamieniem bo ktoś na wodzie jeździł
przy ostrej jeździe silnik się za bardzo nagrzewał - po wymianie jest super stabilna temperatura bez względu na styl jazdy
jeśli zęby są oki to ewentualnie jeśli bardzo porysowane splanować powierzchnie górną i dolną zębatek oraz dekielek i korpus
sprawdzić zaworek upustowy czy się nie blokuje i stan sprężynki (mozna podłożyć podkładkę bo na pewno jest już trchę "zgnieciona")
i po wszystkim
co do pompy wody to różnica po wymianie na nową jest u mnie znaczna
stara była dobra i nie hałasowała, nie ciekła ale w środku była już obrośnięta kamieniem bo ktoś na wodzie jeździł
przy ostrej jeździe silnik się za bardzo nagrzewał - po wymianie jest super stabilna temperatura bez względu na styl jazdy