Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

problemy z odpalaniem

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

joynter

Post autor: joynter »

chyba mechaniczna
żuwik

Post autor: żuwik »

graczu pisze:
żuwik pisze: PS. Choćby nie wiem co, nie pompuj gazem.
a czemu nie mozna pompowac gazem przed odpaleniem ?
Pewnie że można :) Ale po co. To jest metoda wywodząca się z czasów, gdy automatyczne ssanie padało i trzeba było zalać silnik żeby odpalił a potem modlić się żeby nie zgasł. Jak zaciągniesz ssanie i pozostawisz przepustnicę zamkniętą mieszanka jest maksymalnie wzbogacona, po wciśnięciu gazu osiągasz tyle, że układ przewietrzysz. Jak nie odpala na ssaniu to deptanie też nic nie da i przyczyn trzeba szukać gdzieś indziej.
Awatar użytkownika
76stitch
Posty: 1367
Rejestracja: 1 lipca 2007, 16:38
Lokalizacja: Kielce

Post autor: 76stitch »

ja za pompkę paliwa dałem 50zł
joynter

Post autor: joynter »

nową rozumiem

kutfa, troche tego bedzie... sprzęgło, pompka, kto wie czy jeszcze nie przewody i kopułka bo czasami zdarzy sie ze garnki nie pala :-/
Ostatnio zmieniony 25 lutego 2008, 19:59 przez joynter, łącznie zmieniany 1 raz.
graczu

Post autor: graczu »

kopulka palec przewody - razem dasz z 60zl
graczu

Post autor: graczu »

żuwik pisze:
graczu pisze:
żuwik pisze: PS. Choćby nie wiem co, nie pompuj gazem.
a czemu nie mozna pompowac gazem przed odpaleniem ?
Pewnie że można :) Ale po co. To jest metoda wywodząca się z czasów, gdy automatyczne ssanie padało i trzeba było zalać silnik żeby odpalił a potem modlić się żeby nie zgasł. Jak zaciągniesz ssanie i pozostawisz przepustnicę zamkniętą mieszanka jest maksymalnie wzbogacona, po wciśnięciu gazu osiągasz tyle, że układ przewietrzysz. Jak nie odpala na ssaniu to deptanie też nic nie da i przyczyn trzeba szukać gdzieś indziej.
Hmm no u mnie na gazniku jak podciagne ssanie na maxa to i tak musze raz "depnac" na gaz bo inaczej musze ze dluzej pokrecic, jak depne to jak igla. Pewnie tez problem z pompka paliwa :)
joynter

Post autor: joynter »

aaa tak poza tematem ostatnio bylo pare bezdeszczowych dni i nagle krecenie kierownica stalo sie bardzo ciezkie a kola po skręceniu nie powracaja same do prostej. czyzbym musial cos przesmarowac???
Karol

Post autor: Karol »

jak mu raz depniesz, to się nic nie stanie, bo tylko mu dolejesz troszeczkę wachy, najwyżej szybciej odpali. a co do pompowania paliwa pedałem gazu, to często w starych gaźnikach tak się dzieje, że dopiero wtedy zapala, a zanim silnik by sam sobie wachy nalał, to aku padnie, np w zimie. . w sumie czasem nie ma innego wyjścia, jak masz stare auto, ze starym akumulatorem, sypiącym się rozrusznikiem, itp.
wojtasbzw

Post autor: wojtasbzw »

graczu pisze:Hmm no u mnie na gazniku jak podciagne ssanie na maxa to i tak musze raz "depnac" na gaz bo inaczej musze ze dluzej pokrecic, jak depne to jak igla. Pewnie tez problem z pompka paliwa
Gdy ja tak robiłem, to zamiast odpalić renie udało mi się ją zalać. Przeczyściłem świece i odpaliła. Ja za to mam tak, że jak jest zimno to na ssaniu (na maxa) odpala, albo od razu, albo za drugim trzecim razem. Chodzi silniczek, ale po pewnym czasie zaczyna się jakby dławić i sam gaśnie. Potem odpala dopiero po en-tym razie i chodzi normalnie (wtedy już przy odpaleniu różnie ustawiam ssanie, albo połowa albo full), co może byc nie tak??
wsmpw

Post autor: wsmpw »

proponuje dysze od wolnych obrotów lub pompka
wojtasbzw

Post autor: wojtasbzw »

tzn. co z tymi dyszami, bo pomke to rozumiem, że nowa...
wsmpw

Post autor: wsmpw »

masz filter paliwa na przewodzie?
wojtasbzw

Post autor: wojtasbzw »

tak, taki najtańszy filtron, jeżeli chodzi o paliwo to stoji w filtrze i nie ucieka.
żuwik

Post autor: żuwik »

Słuchajcie, r5 to naprawdę już zaawansowana konstrukcja :)

Jak nabyłem moją od Rosiczka też trzeba było czasem pokombinować. Wymieniłem uszczelki w gaźniku, ustawiłem dobrze CO i zapala po ułamku sekundy. Nigdy nie zdarzyło mi się, żeby nie odpalił. Podkreślam, nigdy.
Karol

Post autor: Karol »

Moja faktycznie zaczęła normalnie zapalać na Zenithcie po regulacji i czyszczeniu gaźnika :)
ODPOWIEDZ