Strona 2 z 2
: 18 sierpnia 2007, 01:56
autor: karkosz
i ja tez tak mam bo w koncu po co szybko chlodzic plyn i silnik jak auto ma wyjety kluczyk czyli na dluzsza chwile nie bedzie pracowac,czyli po co niepotrzebnie pobierac energie i szybko schlodzic motor w koncu mysle ze to dla niego niekorzystne
: 24 sierpnia 2007, 13:41
autor: scog
Ja też mam problem z wentylatorem /tyle że w dieslu jeśli to ma jakieś znaczenie/-nie działa.To on był przyczyną wywalenia uszczelki głowicy w mojej reni. Czujnik sprawdzony działa, wentylator podpięty na krótko do aku. też działa. Coś jest z kablem " + " bo nie dochodzi do wentylatora zasilanie.Nie wiem co i gdzie szukać być może to bezpiecznik ale ten w skrzynce "20" przy znaczku wentylatora jest dobry i on służy do wentylatora kabiny. Więc gdzie jest właściwy bezpiecznik ? a może jest jakaś inna przyczyna.Proszę was o pomoc.
: 25 sierpnia 2007, 08:10
autor: KuchaR
U mnie to samo z tym wentylatorem.Jest ciepełko silnik się zagrzeje wentylator się załancza .Ale jak silnik przestaje chodzić wentylator też.Dziwne jest to że jak się ponownie przekręci kluczyk załancza

Mi to nie przeszkadza silnik sie nie przegrzewa

: 1 września 2007, 12:17
autor: żuwik
karkosz pisze:i ja tez tak mam bo w koncu po co szybko chlodzic plyn i silnik jak auto ma wyjety kluczyk czyli na dluzsza chwile nie bedzie pracowac,czyli po co niepotrzebnie pobierac energie i szybko schlodzic motor w koncu mysle ze to dla niego niekorzystne
Silnik po wyłączeniu nadal ma temperaturę i oddaje ją do płynu, który mimo że bez obiegu dalej w pewnym stopniu to ciepło absorbuje... A tak wogóle to powinno się pozostawić zapalony silnik do momentu wyłączenia wentylatora. Proces ten przyspiesza otworzenie maski.
: 1 września 2007, 19:52
autor: supermonster
Sprawdziłem Hondę - wyłącza się wentylator razem z wyłączeniem zapłonu. Tak jak w GTE.
: 19 lutego 2008, 09:34
autor: bont
wyłączyć silnik po wyłączeniu wentylatora? nie wyobrażam sobie tego stawiając auto w upalny dzień w garażu i czekać aż sie wentylator wyłączy, chyba nigdy by to nie nastąpiło, ja jeśli już serio mi sie mocno zagrzał jak było ciepło wyłańczałem silnik ale zostawiałem kluczyk przekrecony do mometu wychłodzenia

: 19 lutego 2008, 11:07
autor: Karol
spotkałem się z tym, w 11 GTT dziadka i 5 GTT ojca, że gdy silnik się zagrzał, nawet do standardowej temperatury przy spokojnej jeździe, to po wyłączeniu silnika włączał się wentylator i chłodził płyn w chłodnicy, przez ładną chwilę.
fabryka chyba się nie myli z tym chłodzeniem.

: 19 lutego 2008, 12:34
autor: lodoo
ale odkop.... gorniki jedne!!

: 19 lutego 2008, 12:38
autor: Karol
yyyyyyyyyyy.........
faktycznie głęboki odkop
ale bont coś napisał, to skomentowałem, nie patrzalem z kiedy to
a zresztą, po to się nie zamyka tematów, żeby czasem można bylo cos dopisać, nie??

: 19 lutego 2008, 12:52
autor: lodoo
no tak...
