Strona 2 z 2
: 13 lipca 2014, 07:57
autor: krzysiek3452
Podobne objawy kiedyś(ale w innym aucie) miałem jak był przytkany wydech lub własnie dolot

: 15 lipca 2014, 23:49
autor: pzengota
A więc podładowałem akumulator bo już po długim kręceniu był trochę słaby, w między czasie wykręciłem świecę i zauważyłem że były czarne czyli mieszanka jest za bogata ale dla spokoju wyczyściłem ją szczotką drucianą, zrobiłem to z 3 na 4 świecę bo do jednej dojścia nie miałem przez rozdzielacz. Będąc przekonany że nie odpali przekręciłem kluczyk a tu wielkie zaskoczenie, odpalił od ręki, chodził jak szwajcarski zegarek

Nie wiem na dobrą sprawę co było nie tak bo świecę jakoś specjalnie brudne nie były, widywałem świecę w gorszym stanie a silniki chodził bez problemu. Tak więc ten temat można zamknąć, bo może jak będzie zamknięty to może mój samochód przestanie miewać usterki
Dziękuję wszystkim za pomoc i pozdrawiam

: 17 lipca 2014, 15:42
autor: tommies
Profilaktycznie bym jeszcze raz sprawdził świece. Skoro były czarne, to za bogata mieszanka. Samo nie przeszło, będzie dobrze do czasu aż znów nagromadzi się za dużo nagaru.
: 17 lipca 2014, 21:41
autor: pzengota
Jeździłem ostatnio sporo, ale jak dziś zjeżdżam z obwodnicy to silnik dostał czkawki, ale przeszło mu, ale za chwilę było coraz gorzej, zatrzymałem się i motor zgasł. Te same objawy co wcześniej. Myślałem że to znów świecę, wykręcam a świece kawowe, czyli raczej dobrze. Odłączyłem środkowy przewód z kopułki, przyłożyłem do masy i zakręciłem: brak iskry, albo tylko chwilowe jej się pojawienie. Tak więc muszę wymienić cewkę a od razu dla profilaktyki to święcę wymienię i przewody WN bo nie wiem kiedy poprzedni właściciel je wymieniał, jeśli w ogóle

Czy ktoś może mi poradzić z czego najlepiej było by wziąć cewkę jeśli nie dostanę konkretnie od R5? U mnie cewka jest typu walcowatego, a wszędzie gdzie patrzę po allegro czy innych to cewki są w postaci kostki. Mam silnik 1.1
Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam