Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Jerry_str

Ale tojuż było?-obroty silnika 1.4i

Post autor: Jerry_str »

Przede wszystkim witam serdecznie wszystkich ,maniaków Renault 5.
Kupiłem "Renie" ,bo zawsze na to autko chorowałem -przyszła kasa zajrzałem w allegro i jest
niebieski metalic elektryczne szyby,kubełki,alu -wykonałem telefon i mam.
Zacząłem standardowy ;-) przegląd autka -wymieniłem przewody hamulcowe ,paliwowe,kopułke+palec ,kable WN,oleje,płyny,i zostały na koniec te diabelskie obroty na których była (ciepła czy zimna 2000 obr/min)-sprawdziłem wszystkie podciśnienia(szczelne), myślałem , ze to wina silniczka krokowego(w ogóle nie pracuje) ale też nie-odkręciłem dziada bez wypinania ,zrobiłem reset kompuera i stanąłem w martwym punkcie .Troszkę poprzerabiałem "Bateryjke"R5 i trzeba byłoby się pokazać nią w mojej okolicy ,a tu lipa -obroty,chętnie skorzystam z jakiejś porady mądrej głowy.
W zamian oferuje wiadomości na temat zawieszenia ,łożysk ,układu hamulcowego, przeróbek wydechu. Ciekawostka -moja Renia stała na alu a teraz stoi na stalowych o BMW 13/ 5i 1/2 cala z ładnym rantem (przeróbka piast trwała 1.5 godz szlifierką bez żadnych uszkodzeń).
Pozdrawiam serdecznie -JERRY z WROCKA
żuwik

Post autor: żuwik »

Czy ja dobrze rozumiem, że ściąłeś piasty zamiast roztoczyć felgi? :roll:
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

Nie ścinałem piast tylko je odchudziłem ,bo konstrukcyjnie jest na nich dużo "mięsa" (odlew) i można to śmiało zdjąć bez żadnych konsekwencji dla piasty(lepsze chłodzenie)-pozdrawiam
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nooo szlifierka napewno <lol>

obadaj jednak nieszczelnoscijeszcze raz i przepustnice czy sie domyka....
żuwik

Post autor: żuwik »

Jak nie Mahomet do góry to góra do Mahometa 8)

Mądrzej jednak roztoczyć felgi.

Sorki za OT. Ale to był szok.
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

Z braku czasu na demontaż i montaż piast oraz obróbke skrawaniem na tokarce oraz w wyniku braku innych pomysłów -szlifierka to skuteczny pomysł aczkolwiek bandycki-ale myśle ,że rozwodzenie się nad tą ciekawostką przyrodniczą jest nie istotne.
Chodziło mi o te obroty , może jest Ktoś kto mi pomoże coś podpowie
Ps. Lodoo może znasz jakiegoś "fachmana" we Wrocku? :mrgreen:
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

Sprawdziłem przepustnice i wszystkie przewody podciśnienia chyba ze 10 razy.
Frapuje mnie jednak tajemniczy grzyb na kolektorze ssącym z którego idą dwa przewody do zbiornika podciśnienia-do całej pajęczyny przewodów i do jakiegoś zaworu zdjąłem ten który jest bezpośrednio połączony z"grzybem "podciśnieniem i obroty skoczyły na wyższe a potem zgasiłem silnik i sprawdziłem czy owe podciśnienie jest szczelne no i lipa nie trzyma ,tak więc to może być taka przyczyna -jutro to zdemoluje i dam znać co i jak-pozdrawiam
żuwik

Post autor: żuwik »

Ojojoj.... EGR?...

Wrzuć jakieś zdjęcia. Ale jak to EGR to czeka Cię prucie i zaślepianie, no chyba że w portfelu dna nie widać a bardzo chciałbyś sobie przypomnieć jak wyglądało ;)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

nie znam fachmana... ci do ktorych rafialem sprawili ze zaczalem sam sie zajmowac autem :-D nie wiem jak jest rozwiazana sprawa krokowego w 1,4 ale samo to ze dizlaa nie znaczy ze jest ok ;-) zaslep mu wlot i zobacz :-P

wypier... ten egr caly tak jak mowi zuwik :-P



i nie pisz posta pod postem w krotkim czasie, uzywaj przycisku EDYTUJ ;-)
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

no i lipa EGR działa -nie szczelności nie ma -obroty jak były tak są -oddaje auto do Franpolu zobaczymy co wynajdą? :?: po weekendzie mam odebrać napisze jaki skutek odniosła wizyta u doktora podobno z renomą-pozdrawiam i dziękuje za pomoc :-)
lodoo
Posty: 6715
Rejestracja: 1 lutego 2010, 13:03
Lokalizacja: Wrocław
Gender:

Post autor: lodoo »

uuu to widze spisz na forsie :-P

jak tam kiedys za czasow 1,4 pytalem o wymiane uszczelki glowicy to powiedizeli 800zl za robote z planowaniem + materialy :-P hehehheheheheh
żuwik

Post autor: żuwik »

Dobrze, że nie powiedzieli, że przy okazji trzeba zmienić rozrząd ;)

EGR działa - skąd wiesz?
Alkapone

Post autor: Alkapone »

Lodoo pisze:jak tam kiedys za czasow 1,4 pytalem o wymiane uszczelki glowicy to powiedizeli 800zl za robote z planowaniem + materialy hehehheheheheh
Hehe, to i tak spoko, ostatnio znajomej powiedzieli 1200 za wymiane uszczelki w 1.7 :lol:
Jerry_str

Post autor: Jerry_str »

EGR działa -sprawdzone na żywca(zdjęta rurka i zassanie ustami-(bez brzydkich skojarzeń)membrana trzyma aż na jęzorze wylazł bąbel ,a co do owej firmy to z biegu dostałem rabat (dla strażaków-czasem to działa)za podłączenie do kompa ze 100 zł zrobiło się 60zł no i mają przejrzeć zadzwonić do mnie i powiedzieć co jest grane i czy robimy za jaką kase.
Ale właśnie rozmawiałem z jednym "Kolegą" i zaproponował żebym sprawdził szczelność kolektora ssącego(uszczelka) i kontrola uszczelek pomiędzy elementami zespołu wtryskowego-ciekawe co Wy na tą teorie?-pozdrawiam- ;-) Jerry
żuwik

Post autor: żuwik »

Lodoo pisze:obadaj jednak nieszczelnoscijeszcze raz i przepustnice czy sie domyka....
My na to to ;)
ODPOWIEDZ