Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Zegary do R5 ciekawostki

Wszystko to co nie dotyczy napędu

Moderator: Moderatorzy

Karol

Post autor: Karol »

dwa górne to chyba clio 1 ubozsze wersje, ewentualnie jakieś piątki, ale nie wiem na bank.

dolne zegary to renault 19 benzyna, przypuszczam że od 1,7, bo takie same miałem jakiś czas temu. z diesla by były wyskalowane do 5 tysięcy maks.

ALE masz w nich zwalony obrotomierz, ktoś się chyba bawił wskazówką. wydaje mi się ( z obserwacji ) że wskazówka powinna być na zero ustawiona, a nie 2 tysiące obrotów pod nim ;)

w zalezności od wersji auta, nie ma się co przejmować złym ułożeniem kontrolek, mi np wszystko działało w budzie z GTT jak założyłem zegary z r 19, znaczy się cała lewa strona jest git, z prawej awaryjne działają, reszta niet, bo nie ma gdzie podpiąc.

ale Ty chyba teraz mocniejszy silniczek zakładasz?? to jak będiesz zmieniała elektrykę pod deską, to i zegary z 19 powinny pasować ;)
żuwik

Post autor: żuwik »

Kyrie Elejson, Karol, czytaj o czym inni piszą....
ODPOWIEDZ