Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

co to za cudo 1.1 ??

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

arex2006

Post autor: arex2006 »

wdług mnie to jest jakaś rzeźba czyli przystosowanie elektronicznego układu do tranzystorowego (klasycznego) chociaż w sumie nie wiem czy to możliwe :) Z tego co wiem w r5 były 3 typy:

klasyczny - w superpiątkach ale tych najstarszych
klasyczny tranzystorowy - np w five
elektroniczny - w tych lepsiejszych :)

Znalazłem coś takiego:
Obrazek
Karol

Post autor: Karol »

też mam tą książkę :-P :-P

faktycznie, były takie uklady jak mówisz, ale taki miks z diagnostyką, to żuwik gdzie wyczytałeś??
żuwik

Post autor: żuwik »

W nocie technicznej Renault ;) Także raczej się ona nie myli.

A ten skan to niby co przedstawia? Na górze jest ustawianie w ukł. klasycznym, potem schemat elektronicznego, a potem jego opis. Niczego to nie dowodzi poza tym, że elektroniczny ma czujnik położenia wału, a to już wiemy ;)

A rozdzielanie ukł klasycznego od klasycznego tranzystorowego to jak stwierdzenie, że to jest renault, a to renault kangoo. Ukł. tranzystorowy jest układem klasycznym ;)

Trochę teorii:
http://www.auto-online.pl/serwis/poradn ... zdziel.htm
Karol

Post autor: Karol »

a skąd masz noty techniczne z renaulta?? :P
żuwik

Post autor: żuwik »

Znalazłem :mrgreen:
Karol

Post autor: Karol »

to chyba szukasz lepiej niż ja :P
wsmpw

Post autor: wsmpw »

dokładnie też mi sie wydaje że to coś to ustawiania zapłonu jakieś urządzonko serwisowe sie podpina pod kostke i sprawdza..
Patron

Post autor: Patron »

tylko że we wszystkich takich schematach jakie widziałem jest zębate koło zamachowe, a u mnie jest gładkie
ODPOWIEDZ