Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Jak obniżyć obroty w 1,7 MPI
Moderator: Moderatorzy
Jak obniżyć obroty w 1,7 MPI
niedawno zamontowałem silnik 1,7 MPI pracuje ładnie ale jak już się nagrzeje obroty trzyma ok 1300
poczontkowo myślałem ,że podłączenie potencjometra przepustnicy to załatwi ale niestety obroty trochę opadły ale nadal są za wysokie
może ktoś posiada wyraźny schemat podłączenia tego ustrojstwa
ten którym dysponuję akurat w tej części jest nie wyraźny
poczontkowo myślałem ,że podłączenie potencjometra przepustnicy to załatwi ale niestety obroty trochę opadły ale nadal są za wysokie
może ktoś posiada wyraźny schemat podłączenia tego ustrojstwa
ten którym dysponuję akurat w tej części jest nie wyraźny
silniczki lubia padac...
jak ci sie nie uda go przeczyscic i zmusic do dzialania to wywal go wpizdu i wstaw w jego miejsce taka srube do regulacji gazu
ustawisz sobie takie obroty jakie chcesz i spokoj...
bo ja ksie wywali calkowicie i zatka to obroty sa za niskie i ciezko odpalic jak zimny i telepie sie strasznie...
chyba ze kupisz nowy - 360zl kosztuje heheheh
jak ci sie nie uda go przeczyscic i zmusic do dzialania to wywal go wpizdu i wstaw w jego miejsce taka srube do regulacji gazu

bo ja ksie wywali calkowicie i zatka to obroty sa za niskie i ciezko odpalic jak zimny i telepie sie strasznie...
chyba ze kupisz nowy - 360zl kosztuje heheheh
kilka dni temu poczyściłem ten silniczek i ..i nic to niedało
dzisiaj założyłem śrube od gazu przy okazji zaśleiłem jakiś wężyk od dolotu i jest super
zobacze tylko jak rano będzie
dobra ale jakie tego mogę być konsekwencje nie jestem inżynierem ale ktoś mądry ten silniczek wymyślił czy niebędzie skutków ubocznych?
dzisiaj założyłem śrube od gazu przy okazji zaśleiłem jakiś wężyk od dolotu i jest super
zobacze tylko jak rano będzie
dobra ale jakie tego mogę być konsekwencje nie jestem inżynierem ale ktoś mądry ten silniczek wymyślił czy niebędzie skutków ubocznych?
jesli chodzi o psucie sie czegos albo zuzywanie sie to absolutnie nie...
obroty moga tez byc inne w zaleznosci od rozgrzania sie silnika i od temperatury powietrza w dolocie... niewiem dokladnie ktore parametry maja wplyw na otwarcie silnika krokowego...
moga byc male klopociki z obrotami na zimnym silniku... beda poprostu za niskie zeby silnik rowno chodzil, moze szarpac i trzasc sie i tyle...
aby tego uniknac mozesz zrobic jeszcze takiego bajera zeby puscic jeszcze dodatkowo wezyk do dolotu z elektrozaworem i odpowiednia "dysza" i wtedy na zimnym silniku otwierasz zawor i leci troche wiecej powietrza i obroty sa ok, a na cieplym pstrykasz zamykasz zawor i jest jeszcze bardizej OK
glownie powietrze leci przez srube, a ta "dysza" to tylko zeby dac jeszcze troche powietrza dla zimnego silnika... a paliwa doleje komp 
obroty moga tez byc inne w zaleznosci od rozgrzania sie silnika i od temperatury powietrza w dolocie... niewiem dokladnie ktore parametry maja wplyw na otwarcie silnika krokowego...
moga byc male klopociki z obrotami na zimnym silniku... beda poprostu za niskie zeby silnik rowno chodzil, moze szarpac i trzasc sie i tyle...
aby tego uniknac mozesz zrobic jeszcze takiego bajera zeby puscic jeszcze dodatkowo wezyk do dolotu z elektrozaworem i odpowiednia "dysza" i wtedy na zimnym silniku otwierasz zawor i leci troche wiecej powietrza i obroty sa ok, a na cieplym pstrykasz zamykasz zawor i jest jeszcze bardizej OK

