Nie jestem pewien ale chyba właśnie o to chodzi
Więc tak:
jadę sobie i nagle czuje że z nadmuchu leci zimno mimo iż temperatura jest ustawiona na full.
wskazówka temperatury (ta od chłodnicy) pnie sie w górę nie włącza sie dmuchawa na chłodnicy.Dojechałem w strachu do domu dolewając po drodze płyn chłodniczy, okazało sie że ucieka mi płyn jakąś dziura obok filtra oleju.Mam silnik 1,7 przypuszczam że to właśnie zawór który zapobiega pęknięciu bloku w razie jak by zamarzła woda.Tyle że ja nie miałem wody tylko płyn.O co chodzi dlaczego tak sie stało? zmęczenie materiału? i czy to jest to o czym pisze? Nie sprawdzałem bo było za gorącą nie wiem czy wywaliło całkiem ten korek czy tylko trochę. Czy mam go wyciągnąć jeśli trak to jak czy kupić nowy i go wbić (jak?) ile to może kosztować i czy coś mnie jeszcze czeka? Prosze o szybkie porady
Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
zawór bezpieczęstwa w bloku silnika 1.7przeciw zamarznięciu
Moderator: Moderatorzy
no tak nową ale panowie jest jeszcze jeden problem jeśli jedna jest przerdzewiała to w jakim stanie jest reszta?? ja moge polecić tzw.sposób na chwile w 19 tak kiedy kleiłem i troche potrzymało
a więc:
Poxylina
benzyna ekstrakcyjna bądz rozpuszczalnik nitro
i kleimy żeby tylko było dobrze odtłuszczone i ten brok oskubany z bardzo luźnej rdzy ale chyba lepiej kupić 2 nowy
ale moze sie okazać żę polecą ci te od drugiej strony a tam już jest ładna jazda........ ja wymieniłem silnik.
a więc:
Poxylina
benzyna ekstrakcyjna bądz rozpuszczalnik nitro
i kleimy żeby tylko było dobrze odtłuszczone i ten brok oskubany z bardzo luźnej rdzy ale chyba lepiej kupić 2 nowy
ale moze sie okazać żę polecą ci te od drugiej strony a tam już jest ładna jazda........ ja wymieniłem silnik.
ale nie zawsze jak wyjmiesz to gniazdo jest wporządku więc moze być dłuższa zabawa w większe i rozwiercanie jak w głowicy to samo to powodzenia w wbijanu nowych średnicy 5 i 3 mm w bardzo dogodnym miejscu ale oczywiście da radeLodoo pisze:taaa poxilina silnik kleic... no litosci...
wyjac te dekle i wbic nowe i koniec...
napisałem to że można i tak ale nie polecam i mówie że nowe wbić..
tylko czy inne nie polecą.