Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Odpowietrzanie silnika 1.7
Moderator: Moderatorzy
U mnie też
Ja pod koniec lałem płyn do zbiorniczka podniesionego żeby się powietrze wyniosło z układu i jest malinka a z ciekawości patrzyłem na przewody i nigdzie nie wiedziałem odpowietrzaczy...
A tak dla ciekawostek to podobno mam chłodnice z 1,1 i jak na razie jest spokojnie ale nastawiam się na zmianę chłodniczki na większą kole wiosny żeby Lato spokojnie przejeździć
Pozdrawiam

Ja pod koniec lałem płyn do zbiorniczka podniesionego żeby się powietrze wyniosło z układu i jest malinka a z ciekawości patrzyłem na przewody i nigdzie nie wiedziałem odpowietrzaczy...
A tak dla ciekawostek to podobno mam chłodnice z 1,1 i jak na razie jest spokojnie ale nastawiam się na zmianę chłodniczki na większą kole wiosny żeby Lato spokojnie przejeździć
Pozdrawiam

Niestety nadal mam problem z układem chłodzenia. Zauważyłem, że jak się odkręci korek od zbiorniczka wyrównawczego i doda gazu to wywala z tamtąd pianę zmieszaną z drobinkami rdzy. Wydaje mi się, że korek przestał trzymać ciśnienie bo jak go odkręcam przy ciepłym silniku to nie ma tam żadnego ciśnienia. Wskazówka od temperatury też zachowuje się dziwnie jak silnik jest na wysokich obrotach to opada a jak obroty spadną to zaczyna się podnosić. Jeśli wiecie czym może być to spowodowane to proszę pomóżcie bo już powoli brakuje mi sił do dalszych napraw. Wcześniej wymieniałem już głowicę i przez jakiś czas wszystko było ok a potem wywaliło mi wąż od wody i po wymianie płynu zaczeło się dziać właśnie to.
to ja może napisze co jest u mnie,
Jak zapalam rano to słyszę jak się napełania nagrzewnica, znajomy powiedział że jeśli nie mam odpowietrzników to żebym zagrzał silniki i odkręcił korek. Wykonałem, wyleciało powietrze ( dość duże ciśnienie). był spokój. jakieś 2 tygodnie później to samo. bulp bulp bulp przy odpalaniu i strasznie marne ogrzewanie.
Jak zapalam rano to słyszę jak się napełania nagrzewnica, znajomy powiedział że jeśli nie mam odpowietrzników to żebym zagrzał silniki i odkręcił korek. Wykonałem, wyleciało powietrze ( dość duże ciśnienie). był spokój. jakieś 2 tygodnie później to samo. bulp bulp bulp przy odpalaniu i strasznie marne ogrzewanie.
Heh... u mnie jakoś spoko po zalaniu płynem i przejechaniu tygodnia muszę ciutkę uzupełnić ale podejrzewam że to się płyn uzupełnia tam gdzie go jeszcze nie było
Mam nadzieję
A z ciekawostek to jak mam włączone świetła wskazówka temp. podnosi się o jakiś 1mm jak wyłączę światła opada o 1mm i tak za każdym razem.
Czujnik jest nowy i w stary silniku tak było i w nowym tak jest
Prawie jak Disco


A z ciekawostek to jak mam włączone świetła wskazówka temp. podnosi się o jakiś 1mm jak wyłączę światła opada o 1mm i tak za każdym razem.
Czujnik jest nowy i w stary silniku tak było i w nowym tak jest

Prawie jak Disco

tez tak mam
tylk oze z wskazowka cisnienia oleju
pewnie spadki napiecia na calych zegarach... tam cienkie sciezki sa
moze masa slaba albo co... 
plynu moze uwywac przez stare weze.... nawet jesli nei widac wycieku - poprostu sa jakies mikropekniecia itd i plyn sobie paruje nie cieknac wyraznie.. albo saczy sie na tyle powoli ze zanim splynie odparuje...
jak do ukladu dostaje sie powietrze tak rzadziej - jak pisze kkrasnal - moze to bc skutek nieszczelnosci ukladu... ja mialem tak w 1,4 akurat, jak mialem cieknaca nagrzewnice... raz na tydzien musialem odpowietrzac
problemy skonczyly sie po zmianie nagrzewnicy na nowa.




plynu moze uwywac przez stare weze.... nawet jesli nei widac wycieku - poprostu sa jakies mikropekniecia itd i plyn sobie paruje nie cieknac wyraznie.. albo saczy sie na tyle powoli ze zanim splynie odparuje...
jak do ukladu dostaje sie powietrze tak rzadziej - jak pisze kkrasnal - moze to bc skutek nieszczelnosci ukladu... ja mialem tak w 1,4 akurat, jak mialem cieknaca nagrzewnice... raz na tydzien musialem odpowietrzac
