Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Z monopunkta NA wielopunkta
Moderator: Moderatorzy
nie warto z mona na gaznik mam taka operacje za soba pompa za duzo daje bo nie ma jej na silniku jak na silniku to ile obrotow tyle paliwa a w mono steruje komp u mnie taka zabawa w1.7 mono na gaznik dwugardziel zakonczyla sie ze paliwo wywalalo gaznikiwm na szybe bo maska nie byla zalozona za duzo paliwa szlo silnik sie krecil niesamowicie ale sie gotowal co chwile strzelaly weze od chlodnicy az silnik sie zatarl. NIe polecam. Lepiej kup sobie silnik od reno 19 1.8 16v koszt ok 1400 zł moj koleszka taki sobie kupil do clio i to da rade i masz prawie 140 KM
Ostatnio zmieniony 18 grudnia 2007, 09:29 przez GTT, łącznie zmieniany 1 raz.
a do takiego silnika zawias i hamulce to juz sa konieczne.... nie ma to tamto...
swap z mono na ganzik - napewno szybszy niz przekladka glowicy i osprzetu...
zdjecie glowicy i zakladanie jej powtornie - bez planowania... hmmm no nie wiem czy to taki dobry pomysl... jak juz zdejmowac rozrzad - trzeba zalozyc nowy - koszta rosna... jak juz glowica na wierzchu - warto wymienic prowadnice i uszczelniacze i posprawdzac zawory... takie moje zdanie ze jak juz robic to dobrze
silnik mozna kupic kpl za 500zl na gazniku i jest plug and play...
3 poduszki
weze i kabelki
rozczepic prawa polos
wyjac lewa ze skrzyni
odkrecic wydech
i silnik robi papa
potem tylko wywalic elektryczna pompe i zastapic kawalkiem weza
powkladac - znacznie mniejsza ilosc dupereli
gotowe
robota na 1 dzien jak najbardziej zakladajac ze masz caly osprzet od dawcy (z pompa paliwa, zaplonem, wiazka, ewnentualnie sprzeglo jeszcze)
tez w niedlugim czasie przydaloby sie zmienic olej i rozrzad... ale nie koniecznie odrazu... no i trzeba miec pewnosc co do stanu silnika...
tylko jeszcze taka sprawa - jak juz robic swapa to moze na cos bardizej konkretnego
roboty troche wiecej ale i efekt inny...
wniosek taki - ze raczej nie warto wrzucac gaznika na twoj silnik - takie moje zdanie
swap z mono na ganzik - napewno szybszy niz przekladka glowicy i osprzetu...
zdjecie glowicy i zakladanie jej powtornie - bez planowania... hmmm no nie wiem czy to taki dobry pomysl... jak juz zdejmowac rozrzad - trzeba zalozyc nowy - koszta rosna... jak juz glowica na wierzchu - warto wymienic prowadnice i uszczelniacze i posprawdzac zawory... takie moje zdanie ze jak juz robic to dobrze

silnik mozna kupic kpl za 500zl na gazniku i jest plug and play...
3 poduszki
weze i kabelki
rozczepic prawa polos
wyjac lewa ze skrzyni
odkrecic wydech
i silnik robi papa
potem tylko wywalic elektryczna pompe i zastapic kawalkiem weza

powkladac - znacznie mniejsza ilosc dupereli
gotowe
robota na 1 dzien jak najbardziej zakladajac ze masz caly osprzet od dawcy (z pompa paliwa, zaplonem, wiazka, ewnentualnie sprzeglo jeszcze)
tez w niedlugim czasie przydaloby sie zmienic olej i rozrzad... ale nie koniecznie odrazu... no i trzeba miec pewnosc co do stanu silnika...
tylko jeszcze taka sprawa - jak juz robic swapa to moze na cos bardizej konkretnego

wniosek taki - ze raczej nie warto wrzucac gaznika na twoj silnik - takie moje zdanie

Po 1. czemu bez planowania? Masz głowicę na wierzchu, auto dalej na chodzie, planowanie to 20-50zł (w zależności od warsztatu). Gdzie problem?Lodoo pisze:a do takiego silnika zawias i hamulce to juz sa konieczne.... nie ma to tamto...
swap z mono na ganzik - napewno szybszy niz przekladka glowicy i osprzetu...
zdjecie glowicy i zakladanie jej powtornie - bez planowania... hmmm no nie wiem czy to taki dobry pomysl... jak juz zdejmowac rozrzad - trzeba zalozyc nowy - koszta rosna...
Po 2. jak jużrobić to porządnie - kupujesz silnik, rozbierasz, sprawdzasz, wymieniasz uszczelniacze i prowadnice, uszczelkę pod głowicą, ROZRZĄD. Jak chcesz wsadzić porządny silnik i tak musisz to zrobić, a możesz rozebrać i kuku, blok pęknięty, wał zblokowany. Pompę i tak by musiał wymienić.
Ja wiem, że w tym klubie wielu zamiast zrobić jeden silnik żeby jeździł porządnie wolą swapy i swapy. Ale widać, że zamiast się choćby zastanowić nad sensem tego co piszę wolisz napisać oczywistą oczywistość. Co innego zamiana 1.1 na 1.7. Ale po co chłopak ma kupować silnik, skoro już go ma.
To samo ze swapem 1.1 na 1.4. Ty byś zapewne swapował i wsadził jakiś silnik po jakimś przebiegu i z jakąś przeszłością, ja bym kupił zaprzęgi korbowe 1.4, tuleje cylindrów 1.4 i miał silnik jak nowy bez swapa i z mniejszym nakładem pracy.
A wracając do posta GTT - wyjaśnij jakim sposobem gaźnik zatarł silnik i dlaczego się gotował. Bo nie rozumiem jaki jest związek. I jak zrobiłeś powrót do baku.
ja do tej pory miałem 1,4 na gaźniku webera i pompe od GTT może i auto więcej paliło niż powinno i jak czasem się do deski przycisneło to może i go przylewało co może też było by kwestią regulacji ale ogólnie jeździło normalnie poprostu reszta paliwa idzie w przelew
teraz na tej samej pompie mam zamiar odpalić 1,7 MPI i myślę ,że też będzie ok
raczej największy problem to wałek jeśli jest inny
a podpięcie modułu będzie łatwiejsze niż z kompem kombinować najlepiej go wywalić w takim razie
a pompe podłączyć bezpośrednio pod stacyjkę
teraz na tej samej pompie mam zamiar odpalić 1,7 MPI i myślę ,że też będzie ok
raczej największy problem to wałek jeśli jest inny
a podpięcie modułu będzie łatwiejsze niż z kompem kombinować najlepiej go wywalić w takim razie
a pompe podłączyć bezpośrednio pod stacyjkę