Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Czy pasuje? 1,7 SPI ==> MPI
Moderator: Moderatorzy
Czy pasuje? 1,7 SPI ==> MPI
Czy ktoś wie czy kolektor dolotowy i wydechowy od wersji z jednopunktowym wtryskiem pasują do głowicy od wielopunkta. Bo chciał bym założyć taką głowice ale na razie pozostać przy wtrysku jednopunktowym.
Ostatnio zmieniony 6 grudnia 2007, 09:51 przez zagier, łącznie zmieniany 1 raz.
kolektor sam w sobie pasuje... reszta osprzetu tez...
ale wtryski w wielopunkcie sa w glowicy... wiec kolektor nic ci nie da bo nie ma gdzie wsadzic wtryskow... chyba ze jakas rzezba w samym kolektorze.... ale to nie ma sensu... taniej i prosciej glowice albo caly silnik zmienic...
PS.Temat poprawilem... nastepnym razem tytuluj temat tak zeby bylo widac o czym on mowi bez wchodzenia tam...
ale wtryski w wielopunkcie sa w glowicy... wiec kolektor nic ci nie da bo nie ma gdzie wsadzic wtryskow... chyba ze jakas rzezba w samym kolektorze.... ale to nie ma sensu... taniej i prosciej glowice albo caly silnik zmienic...
PS.Temat poprawilem... nastepnym razem tytuluj temat tak zeby bylo widac o czym on mowi bez wchodzenia tam...
jak wezmiesz glowice od wielopunktu i kolektoey do jednopunktu to beda pasowac i powinno to dzialac na jednopunkcie tylko ze jak solnik bedzie pracowal a wtryskiwacze ktore sa w glowicy beda nieuzywane to moze je szlak trafic , poniewaz one sa chlodzone paliwem ktore przez nie przeplywa a ty mialbys je przy takiej konfiguracji odlaczone bo korzystałbys z jednopunktu jesli dobrze zrozumialem .