Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.

Głłówka i skrzynia.

Jednostki wolnossące i doładowane, serducha renatek :-)

Moderator: Moderatorzy

Dziku

Głłówka i skrzynia.

Post autor: Dziku »

Witam, mam pytanie, czy takie główki jak na foto, są bardzo trudno dostępne?
Obrazek

I czy mają one tak ja zwykła, możliwość przykręęcenia pompy z obu stron?


I drugoie pytanie:

Jak ciężko dostępne są pięciobiegowe skrzynie do renault 5 I generacji??

Pozdro
Greg205

Post autor: Greg205 »

głowe trafisz choć nie tak łatwo
skrzynia zwykła 5 z I generacji jest do zdobycia
ale 5 do alpiny to rarytas
Dziku

Post autor: Dziku »

Nie musi byćć alpinowa, ważne że 5. Co do główki pytałem, bo w alpinie pompa jest przymocowana po stronie zamachu, a widziałłem gtt z tąą głłowicąą iu byłła normalnie, wiec sie powinno daćć chyba. Silnik będzie siedział wzdłóż, a zależży mi na kolektorach po różnych stronach, więęc chyba tylko alpina. Za ile można taką główkę wyrwać
P.S. jaką średnicę cylindra miało 1.4?
Pozdro
ODPOWIEDZ