Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
	Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
wegfahrsperre w renault twingo...
Moderator: Moderatorzy
wegfahrsperre w renault twingo...
ktoś wie co to jest?
zaczęła mi migać kontrolka od tego czegoś, ale tylko jak na luzie mam..
(kontrolka wygląda jak linia życia w przyrządzie pokazującym tentno itp w szpitalu.. a jak ktoś umiera to jest linia prosta- u mnie są to zygzaki)
do czego to prowadzi..
proszę o szybką odpowiedź
			
			
									
						
										
						zaczęła mi migać kontrolka od tego czegoś, ale tylko jak na luzie mam..
(kontrolka wygląda jak linia życia w przyrządzie pokazującym tentno itp w szpitalu.. a jak ktoś umiera to jest linia prosta- u mnie są to zygzaki)
do czego to prowadzi..
proszę o szybką odpowiedź
- 
				McGregor
 
A tego to już nie wiem, nie miałem styczności z immo. Może sie po prostu kontrolka schrzaniła i coś nie styka, a miga przy szarpnięciach.
Chociaż po krótkiej lekturze może znalazłem wskazówkę:
http://www.motoforum.pl/Forum/phpbb/vie ... c7c1#11440
			
			
									
						
										
						Chociaż po krótkiej lekturze może znalazłem wskazówkę:
http://www.motoforum.pl/Forum/phpbb/vie ... c7c1#11440
- 
				żuwik
 
Albo wypada zapłon, albo sonda lambda ma dość (najczęściej wtedy mryga na jałowym), albo krokowy ma dość (mryga tylko na jałowym siłą rzeczy) 
Miło wspominam, jak w Kangoo wymieniali silnik i dostaliśmy z wypożyczalni clioI. Ta ikonka świeciła non stop i była potraktowana plastrem bez gazy
Generalnie jest to usterka urządzeń pomocniczych silnika, któregoś ze sprzężeń zwrotnych.
			
			
									
						
										
						Miło wspominam, jak w Kangoo wymieniali silnik i dostaliśmy z wypożyczalni clioI. Ta ikonka świeciła non stop i była potraktowana plastrem bez gazy
Generalnie jest to usterka urządzeń pomocniczych silnika, któregoś ze sprzężeń zwrotnych.
- 
				żuwik
 
Ja myślę że chodzi o układy powiązane z czujnikiem zamknięcia przepustnicy, więc podkręcanie o włos nic nie da, bo i tak leży na czujniku zamknięcia. Ale może 
 Jeśli błędem są za niskie obroty jałowe to powinno pomóc. JEDNAK 
 weź obrotomierz i sprawdź, a potem ewentualnie kręć. Jak pokręcisz możesz już nie wrócić do punktu wyjścia za łatwo...
			
			
									
						
										
						- 
				żuwik
 
- 
				Yakkul
 
Dokładnie tak jak żuwik pisał to jest lampka kontrolna awarii elektronicznej.
Powinna zapalać się po przekręceniu kluczyka i gasnąć ok 3sek później , jeśli świeci awaria elektroniki (nie powinna mrugać)
Dodatkowo dodam że jeśli jest w aucie automatyczna skrzynia biegów
1. mruga przy zimnym silniku i temperaturach zewnętrznych poniżej -20`C sygnalizuje że temp. oleju jest zbyt niska.
2. Jeśli mruga w każdych innych warunkach jazdy sygnalizuje że temp oleju jest zbyt wysoka.
Immobilizera raczej nie da się rozkodować chyba że za pomocą specjalistycznego sprzętu, najprościej zgubić chip z kluczyka. W każdym razie bez immo nie ma jazdy a nawet jeśli odpali silnik to po sekundzie gaśnie.
			
			
									
						
										
						Powinna zapalać się po przekręceniu kluczyka i gasnąć ok 3sek później , jeśli świeci awaria elektroniki (nie powinna mrugać)
Dodatkowo dodam że jeśli jest w aucie automatyczna skrzynia biegów
1. mruga przy zimnym silniku i temperaturach zewnętrznych poniżej -20`C sygnalizuje że temp. oleju jest zbyt niska.
2. Jeśli mruga w każdych innych warunkach jazdy sygnalizuje że temp oleju jest zbyt wysoka.
Immobilizera raczej nie da się rozkodować chyba że za pomocą specjalistycznego sprzętu, najprościej zgubić chip z kluczyka. W każdym razie bez immo nie ma jazdy a nawet jeśli odpali silnik to po sekundzie gaśnie.
- 
				Yakkul
 
- 
				żuwik
 
