Ogłoszenie dla zarejestrowanych użytkowników:
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Ze względu na to co się wydarzyło z naszym forum musisz zrobić kilka rzeczy żeby mieć znowu dostęp do swojego konta.
Spróbuj się zalogować, jeśli się to nie powiedzie, kliknij "zapominałem hasła"
Podaj swój mail i dostaniesz link do zmiany hasła - proponuję zmienić hasło na trochę mocniejsze niż mieliście ostatnio.
Dobre hasło to minimum 8 znaków, zawierające duże i małe litery, cyfry oraz znaki specjalne jak - !@#$%^&*
Po zalogowaniu nowym hasłem zmień język forum na polski. Klikasz w swoją nazwę u góry po prawej a potem - User Control Panel -> Board Preferences -> Edit Global Settings -> My Language -> Polski -> i klikasz Submit
W miarę wolnego czasu forum będzie usprawniane i będą dodawane nowe funkcje.
Jeśli pojawiły się w twoim profilu dziwne "krzaczki" zamiast polskich znaków, proszę popraw je.
Dadaj również brakujące informację, taki jak płeć i swoje media społecznościowe itp.
Gdzie tankujesz?
Moderator: Moderatorzy
No to jak już odkryjesz jakie były róznice między tym Cleonem z R4 a Super5 pogadamy dalej, bo właśnie sam sobie zaprzeczyłeś.
Kolega pisze wyraźnie, że ma auto z 1992 roku.
Ciężko znaleźć informacje jakie były paliwa na zachodzie za naszej komuny, ale skoro robili GTT które wymaga Pb98 to raczej była.
Kolega pisze wyraźnie, że ma auto z 1992 roku.
Ciężko znaleźć informacje jakie były paliwa na zachodzie za naszej komuny, ale skoro robili GTT które wymaga Pb98 to raczej była.
Bo prawda jest taka, że całe paliwo sprzedawane w Polsce to produkcja Orlenu albo Lotosa. I bez względu na szyld stacji to samo trafia do ich zbiorników. Trochę może jeszcze ciągna ze wschodu, ale to głównie na ścianie wschodniej. Impotr przy naszych cenach jest po prostu nieopłacalny. Ale fakt faktem nie gwarantuje to jakości tego co lejemy do baków, bo w drodze między zbiornikami rafinerii a bakiem samochodu niestety różne czary mary sie zdarzają.Artbrt pisze:nie wiem jak to ma się do innych miast w Polsce, ale wiem na pewno i na 100% że np. cysterny BP zalewają paliwem na centrali Orlenu w okolicy Krakowa, a konkretnie w Olszanicy
może nie w 100%, ale jednak...
nie wiem czy z pozostałymi jest podobnie, ale gdzie sens i logika...
Co do klas to się nie wypowiadam bo w branży nie siedzę. Ale sprzedawane paliwo powinno spełniać surowe normy a to że często tak nie jest to juz często przez różne czary mary nad zbiornikami róznych firm handlujących paliwem (nie każdego pompiarza stać żeby kupować prosto ze zbiorników rafinerii), oraz cuda na samych stacjach. Jako wypadkową mamy to co lejemy do baku.
Zgadzam się zupełnie, ale sytuacja nie dotyczy wyłacznie importerów ale i pracowników, pomyślcie to jest monopol a czy na 1000l będzie 50l benzynki czy ropki albo 10l wody kto to doświadczy oprócz kontroli? To nie jest takie płytkie rozumowanie - gdzie tankujeszSweeper pisze:McGregor - to że dwie rafinerie w Polsce produkują paliwo to nie oznacza, że takie samo paliwo jest wszędzie
paliwo również ma różną jakość (klasy) i pomimo, że na Jeta jeździła ta sama cysterna co do Auchan to paliwa te były różne
mój znajomy ma stacje LPG i mówił że kiedyś zmieszł w głównym zbiorniku gaz od dwóch dostawców. Myślał że klienci mu głowę urwą, a gdy ich nie mieszał to na jednym i na drugim się jeździło dobrze. Ale na szczęście moje czasy gazu się skończyły odkąd skasowałem auto z instalacją
. Teraz tankuje na Neste na ul.Kobierzyńskiej lub na jakimś Shell'u. Natomiast nikomu nie polecam paliwa jakiego kolwiek ze stacji na ul. Zawiłej na osiedlu Kobierzyn w KRK. mimo że to zanajomi to powiem, że sama woda i tyle.

roznice tak naprawde widac przy wiekszych silnikach - kiedys robili test na tvn turbo - zalali zwykle clio, golfa gti i subaru impreze - najpierw zwyklymi, a pozniej tymi wszystkimi vpower i ultimate - no i na hamownie.kkrasnall pisze:fajnej wyrywa na V-Power ale pali tyle samoszkoda...
Dla clio - zero roznicy, moze 1 km, dla golfa bylo to kilka km wiecej, dopiero dla subaru bylo to kolo 15 koni (nie pamietam dokladnych liczb)